باشه واسه 11 روزِ دیگه!باشه؟!


خب...عرضم به حضور گرانقدرتون...امروز شنبه 14 م اسفنده!
به تاریخ 5م جمادی الثانی...و چهارم مارچ...
هرچقدر که این تقویمو بالا پایین کنی و حفاری کنی مناسبت خاصی از توش در نمیاد!
البته روز تاسیس کمیته امدادم هست که فکر نمیکنم این حجم از خوشی و شادی رو پاسخگو باشه!!
ازونجایی که طبق معمول دارین اشتباه میزنین...باید بگم اون چهاشنبه سوری ای که شما مدنظرتونه ، 25 اسفنده!!و باید تاکید کنم چهارشنبه م هس!!
اینکه از الان فراخ گام در کوچه قدم میزنین و زرت و زورت بوی خوش ترقه و این جریاناتو در هوا عطرآگین میکنین رو هیچ جوره بر نمیتابم!
قبلش یه اهنی...اوهونی...شاید یکی مریض داره...یکی درس داره...یکی خوابه...در جریانم نیس که شما 11 روز زودتر دارین چهارشنبه سوری رو پاگشا میکنین!
همینجوری فرت یدونه سیگارت و کپسولی از جیبتون در میارین و فندک میزنین و با صدای گرومپ هار هار هار میزنین زیر خنده و یجوری خرکیف میشین که انگار جای آلفرد نوبل خدابیامرز شما دینامیت و مواد منفجره رو به بشریت معرفی کردین و از به ثمر نشستن اختراعتون شادمانین!
تو کوچه و خیابونم که دیگه آدم از نیمه ی اسفند به اینور امنیت جانی مالی روحی نداره...داری واس خودت خانوم وار قدم میزنی و در عوالم خیال سیر میکنی که یهو یکی نیششو مث اسب وامیکنه یه ترقه میندازه جلوت و تا متوجهش بشی یه صدای گرومپ از زیر پات درمیاد...
دوست عزیز!شاید اون لحظه خنثی نگات کنم و بعد این اتفاق بی تفاوت راهمو ادامه بدم...ولی دلیلش این نیست که نمیترسم...خیر....بنده به طرز کروکدیل واری وحشت زده شدم....فقط دارم هضمش میکنم...یه صد قدمی که میرم  تازه میفهمم چه اتفاقی رخ داده و باید جیغ بنفش بزنم...
آدم باشین سر جدتون!!

+اینا همونایین که بعد قضیه پلاسکو اولین نفر هشتگ زدن چهارشنبه سوری امسال موادمنفجره استفاده نخواهیم نمود تا آتش نشانان آسوده خیال باشند....آدم بزنه شتک و پتکشون کنه!!!-_-
+اینجا که غر میزنم دلم خنک میشه...کسی که مشکلی نداره؟!^_^

پ.ن:هر بار از حسابم پول ورمیداورم اِبی مغزم با یه بغض خاصی میخونه "از دست من میری.....از دست تو میرم....تو زنده میمونی...منم که میمیرم..."
+این آهنگ:)

MasiRika
مهندس میم
آدم بزنه شتک و پتکشون کنه !!! -_-

به خودش مسلط باش :)

نمیشه!!تواناییشو ندارم!!=)))

یا فاطمة الزهراء
امسال قرار نبود جنگ نباشه؟ :|

دوستان تحت تاثیر جو بودن یه چیزی از خودشون پروندن اونموقع!!-_-

negin
منم یک زخم خورده هستم منم یک آسیب دیده از این اجتماعم عاقا😒
آهنگهدمورددعلاقه من بود دیگه😍

هممون آسیب دیده از این اجتماعیم خواهر!!-_-
اجتماعم اجتماعای قدیم!!-_-

محمود بنائی
:) این نوع سادیسم لذتی خاص همراه با سرافزازی داره که قابل وصف نیست و این صحنه غرور انگیز،  حماسی و شعف بار را می توان بارها نزد سایر سادیسمی ها تعریف کرد. 
توصیه من اینه که تا حد امکان از منزل خارج نشین مگر در مواقع اضطرار با تجهیزات آتشنشانی از قبیل کلاه و لباس و ماسک و... 
تا حالا به نیش باز اسب فکرنکرده بودم. :))) 

چقد تجربه دارین حالا!!:))
قشنگ یه ماه خونه نشین میشه آدم!!:|
میشه مقابله به مثل کرد البته!^_^

عه نیش اسب که خیلی معروفه!! :))
http://bayanbox.ir/view/69212339220065383/13358120871791573440laughing-horse-1024x768-3040.jpg
نگا چه خوشگل میخنده!!:))

🍁 غزاله زند
اصلا چه میشه گفت به این چهارشنبه‌سوری‌هایی که مثله میدونه جنگه! :/ 
چه حس غمناکی با آهنگ ابی و پولی که از دست میره داری :))) خلاصه تسلیت :| 

کم از جنگم نداره!:|قشنگ کورس میذارن سر اینکه کی بیشتر صدا داره!:|
خیلی...اصن خیلییی غزاله!!:"(

مهر2خت 69
باچه قبول (عنوان) :دی

تچکر!^_^

رئوف ..
دلت رو خنک کن هرچی دوست داری. 
ولی دلت رو خوش نکن،
چون چهارشنبه سوری شدید تر نشه کمتر نمی شه... 
چه میدونم؟ شاید هم بشه!

مث تابع درجه دو میمونه!چهارشنبه سوری ماکزیمومشه!:|
یه ماه بعد چهارشنبه سوری کمتر میشه به امید خدا!:))

الکس وات
آخ آخ خرید های عید رو میری برگشتی باید این آهنگُ بذاری :)) 
ماشالا به زارت و زورت و فرت و فورت و اهن و اوهونی هایی که به کار بردی :))) 

البه اگه پشت فرمونین میگن ابی گوش ندین!چون آماری که گرفته بودن قبلن نشون داده بود گوش دادن به ابی یه حس وجدی ایجاد میکنه که منجر به تصادف میشه!!:)))
چقد اصوات داشت این پست!:))

پنیر سوئیسی
والا من بچه که بودم خیلی حال میکردم با این کارها و دستی هم در مردم آزاری داشتم. منتها بزرگ شدم و اندامی نام مغز در من بالغ تر شد و به این نتیجه رسیدم که انصافا نمیصرفه که پول بدی و یه چیزی بخری که فقط صدا تولید کنه(توجه کنید به این نتیجه نرسیدم که مثلا مردم آزاری کار بدیه :دی) از اون موقع همیشه متعجبم که این آدما که مثل من واجد اندامی به نام مغز هستند چرا به نتیجه ی مشابه نمیرسند؟
خب دو تا درِ قابلمه وردارین به زنید به هم، سر و صدا تولید کنین، مجانی هم درمیاد. 

+کروکدیلها چطور وحشت زده میشن؟

پ.ن. من معمولا وقتی پول ورمیدارم آهنگ شادمهر پخش میشه که میگه: بیا اینجا... بیا اینجا... بیا اینجا... اونجا نهههههههحالا بیا اینجا... بیا اینجا...
منتها آخر ماه که میشه و حسابم ته میکشه ابی مغزم میخونه که: بی تو، نه صدا مونده... نه آواز... 

بهش فک نکردن بودم...که چی واقعن این همه پول واس یه لذت آنی و زودگذر؟!باز ازینا که میره هوا رنگی رنگی میشه یه چیزی!!اون کاربیتا رسمن حکم اینو داره که پولتو بریزی تو چرخ گوشت!!
پیشنهادتونو به پسرای خیابونمون ابلاغ میکنم حتمن!!^_^

+غرضم از آوردن اسم کرودکیل بیان سختی حسم بود!!:)))

عاااالی بود یعنی!!=))))
نه اشک غزل نه ناله ساز حتی!!!:))

BAHAR* Alone
الان دقیقا دارم فکر میکنم که شیش روز دیگه المپیاد دارم...چطوری درس بخونم؟:دیی

عه المپیاد چی؟!*_*

mehrban hajpiry
راست دقیقا یعنی چی ادم تا میاد یه قدم برداره سکته میکنه یه خبر هم به دوستان             راهنمایی بایدتا 25 اسفند (چهارشنبه سوری) بریم مدرسه :)))

چهارشنبه سوری باید دو سه روز قبل عید میفتاد که قشنگ آدم بره تو حسش!-_-
تبریک میگم بهتون!:)))

داداشی^_^
البته قابل ذکره تابع نمایی یه تابع افزایشیه،یعنی نقطه ماکزیمم تابع نمایی میشه تو بینهایت،خوب نخوندیا ریاضی رو!

وای خاک عالم خوب شد گفتی درستش کردم!!!
منظورم درجه دو بود!!اصن نمیدونم چرا اسمش تو ذهنم نمایی اومد!!Oo
حالا نمیشد خصوصی بگی؟!حتمن باید حیثیت منو میریختی؟! :دی

+چقد وقتی میبینم نظر جدید دارم و اسم تو بالاشه حسای خوب خوب هُلُپی میریزه تو دلم!!❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

دلارام gh
ازچهارشنبه سوری متنفرم

منم یه دورانی دوسش نداشتم!:)

داداشی^_^
قربون آبجی کوچولوی مهربونم بشم من،البته حالا که از کامنتای من خوشحال میشی باید ذکر کنم تابع درجه دو هم به شرط اینکه تقعرش رو به پایین باشه ماکزیمم داره:)))
قشنگ اینجا شده کلاس ریاضی😂😂😂😂

بعله باید a کوچیکتر از صفر باشه که تقعرش بیفته سمت پایین و خط مماسش بالای منحنی باشه تا بگیم ماکزیموم داره!^_^
فقط یه Mr.R کم داره!:)))))

alireza ar
من گفتم من تنها وقتمو با فیلم فقط پر میکنم میبینم یکی بهتر و بیشتر به تماشا نشسته است

شرمنده متوجه کامنتتون نشدم!:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کمی‌ از «منـ»ی که دوست داشتم باشم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان