سوسیسیم!!

من اعتیاد شدید و مضحکی به سوسیس کالباس و مشتقاتش دارم!ولی خب مامانم چندوقتی هست که مصرفشو اکیدن منع کرده بنده هم مدتیه که تو ترکم!

قضیه از این قراره که هروقت میرم سوپرمارکتی جایی ،اول از همه اِستو (معده م!) نگاش میفته به این یخچال ویترینیا که نمیدونم اسمش چیه!!چشمش که میخوره به به قلمبه های سوسیس کالباس دست میندازه نای منو میکشه میگه : میشه یه سوسیس بگیری؟!...یدونه...توروخدا!!...بگو فقط یدونشو جدا کنه...هزار تومنم نمیشه بوخودا...بگیر دیگه...اِستو نیستم؟!
ازونور آپاندیسم یه نگاه به من میندازه میگه : بگیر دیگه براش چرا اینطوری میکنی؟!...نگا چجوری بغض کرده طفل معصوم!!
روده مم میگه :تو یکی دیگه حرف نزن!...من بدبخت اسم سوسیس میاد کهیر میزنم...هروقت این -اشاره به من!- سوسیس میخوره سیگمویید و کولون بالاروم جا به جا میشه!معلوم نیست چه کوفتیه....گربه س...سگه...خره...اسبه...تو که این چیزا حالبت نیس...یه جا لم دادی ز اندوه جهان فارغ واس خودت روزگار میگذرونی....کنه سیریش!
آپاندیسم اخماشو میکشه تو هم و میگه به کی گفتی سیریش؟!...که یهو از اون بالا زبون کوچیکه داد میزنه :معلومه تو این خراب شده چه خبره داداش؟!اگه گذاشتی دو دیقه کپه مرگمونو بذاریم!مردیکه عربده کش بزاقی!!....زبون بزرگه یکم خودشو اینور اونور میکنه میگه وا به من چیکار دارین؟!من که یه گوشه نشستم نونمو میخورم!
خلاصه همینطوری همشون میپرن به هم و سمت هم جفتک میپرونن تا من بگم :ای بابا تمومش کنین دیگه!هرکودومتون یه کوفتی جز سوسیس انتخاب کنین بخرم برم، آبرومو بردین!!
همونجا استو دوباره نای منو میکشه میگه اوخجون ازین بستنی گردا که توش پسته داره بگیر!...میگیری؟!...بگیر دیگه!
نای مم یه چشم غره به استو میره دمشو از دستش در میاره بهش میگه دستتو وردار کش اومدم...بعد سرشو برمیگردونه سمت من میگه یه دنت شکلاتی واس من بگیر قربون دستت!
یهو قلبم میپره وسط معرکه که :دوستان.... چه باشد خوشتر ز لعل لب یار؟!.....مغزم از اون بالا میگه :اهکی!!الان تو همین سوپرمارکت واست لعل لب یار بخره؟! امر دیگه باشه خانوم؟!....قلبمم دست به سینه وایمیسته میگه :هروقت گفتم خاک انداز...تو بیا وسط جفتک بنداز!!... همینجوری که دارن به سر و کول هم میپرن من یه آب معدنی میگیرم و میام بیرون و تا چندساعت که تمام جوارحم دارن به هم فحش میدن به خودم لعنت میفرستم که دیگه پامو تو هیچ سوپرمارکتی نذارم!!

+تو تصورات من این مینیونه شبیه اِستوئه!!:دی
پ.ن :انقدر که همه تو وبلاگاتون مشکلات عمیق دنیوی رو بازگو میکنین آدم خجالت میکشه این مدل دغدغه های سخیفشو به دیده ی عموم دربیاره!!شرمنده دیگه داشتم حناق میگرفتم انقد این مسئله رو قورتش دادم!-_-
پ.ن 2:بدون اغراق میگم این آهنگ از فوق العاده هم اونور تره...

تا 33ثانیه اولش آدم میخکوب میشه و کلن علائم حیاتیش از بین میره!!چقدر این مرد بی نظیره...

دریافت

+یه نکته ای که باید توجه کنین اینه که ایشون شجریان نیستن همایونن!شجریان پدرشونه!!ما فقط یدونه شجریان داریم و بس!^_^

 

MasiRika
ر. کازیمو
سوسیس کالباس؟ نچ نچ نچ

چارتادونه سوسیس که دیگه نچ نچ نداره!^_^

Bahar Alone
دارم فکر میکنم من فقط دو سه روز نبودم:/چقدر منفعل شدی خااااااهر^_^
:)))

منفعل از چه؟!:))
دو سه روز فقط؟!-_-
خیلییی نبودیا آجی جان!!

Dexter Morgan
چقدر خوب تعریف کردین. :دی ظاهراً اعضا و جوارحِ ما کوچ کردن از این دیار، صداشون در نمیاد!

مچکرم!!:))
احتمالش زیاده!!اینا یهویی با هم پامیشن میرن مسافرت قبلشم خبر نمیدن!قشنگ حجم آدم خالی میشه!
این اونموقعیه که هرچی غذا میخوریم سیر نمیشیم!!

محمود بنائی
این مینیون ها عالی هستن، فقط اونا عاشق بنانا هستن، میدونین که :)
آلبوم رگ خوابش هم فوق العاده است، کلا از وقتی آتشی در سینه دارم جاودانی را خوند، عاشق صدا و کارهاش شدم.

استوی من بنانا رو تو همه چی متجلی میبینه!!:)))

از آلبوم رگ خوابش همین آهنگو از بقیه بیشتر دوس دارم!!میخکوب کنندس!!

الان گوش دادم بهش...چقد قشنگ و دوس داشتنی!:)

دیاز پام
این + خیلی نکته ی مهمیه. باشد که رعایت شود.

رعایت نمیشود متاسفانه!!

هلما ...
یعنی این پستت رو بزارن جلو هرکی زیست دبیرستان قسمت داخلی بدن انسان رو قشنگ یاد میگیره :))
من سوسیس ندوست :) 
آهنگ فوق خوبه ..
 این وسط باید به دغدغه های تو هم رسیدگی شه خب .

این استعداد تعلم و تربیتم همینجوری خشک خشک داره به هدر میره!!-_-
مگه میشه آخه؟!OO
خیلیییییی!:)
والا!!مسئولین کجان پس؟!-_-

هانی هستم
=)) روحم شاد شد سیزده‌به‌دری!

کلی انرژی مثبت دریافت کردم از این کامنت!! :)

🍁 غزاله زند
ای جان! چقدر بحث‌های جالب و بامزه‌ای داشتن :)))
ولی حرف اِستو جان رو گوش کن،سوسیس رو کنسل کن :))
من که خیلی وقته نمیخورم،اصلا باهاش حال نمیکنم.مخصوصاً با کالباس و ژامبون :/
حرف مادر رو گوش کن،نخووور :X   

استو همینجوریشم داره منو میخوره!!فک کن حرفشم گوش نکنم!!!:)))
چجوری آخه؟!واقعن چجوری میتونی از اینا بگذری؟!؟Oo
مامان من حرفاش گوش کردنی نیس،تحمیلیه!!=)

پنیر سوئیسی
به نظرم میشه گفت این پست ترکیبیه از درس گوارش سال دوم و اون درس مربوط به قیامت دین و زندگی که اعضا و جوارح علیه آدم حرف میزدن :))

انصافا دغدغه ی جهان شمولیه. به قول هیچکاک تمام چیزایی که دوست دارم یا چاق کنندس یا غیرقانونیه یا متاهله! 
هیچکاک رو هم گفتم چون میدونم ارادت دارین خدمتشون!

خوشحالم که بار علمیم داشت!!:)))
اعضای من همین الانشم دارن راپورتمو میدن!!دیگه چه برسه به اونموقع!-_-

جدن؟!^_^
یا متاهله!!=))
والا!!الان اگه آب کرفس دوس داشتیم قد یه پیتزا 4 نفره ی قارچ و گوشت با پنیر اضافه کالری داشت!!-_-
هیچکاک جان که عزیزدل ماست!!:)

ساکن طبقه 40
خیلی خوبه همچین متنهایی بین کلی دغدغه های عمیق دنیوی ... خیلی خوب .

ممنون که از دغدغه های من حمایت میکنین!=))

چندبار وسطای پست پشیمون شدم بعد گفتم وسط این همه پست روشنفکرانه و متفکرانه چندتا پارازیت مث من لازمه که گند بزنه به فضا!!:)))

sina S.M
سوسیس و کالباس رو چند سالی هست که دیگه نمیپرستم !  از نشانه های پیری :)

امیدوارم همیشه جوان باشی و سوسیس بشه تنها هدفت در جهان و این حرفا :/ کدوم هدفی بهتر از اونی که همیشه تو یخچال سوپر مارکت هست ؟؟ 

من میرم سوپر مارکت فقط یه سره دارم سر میچرخونم ببینم چی وجود داره که من خوشم بیاد . اینکه بستنی هایی که توش پسته داره هنوز خوشحالت میکنه نشونه خوبیه ! یعنی این تضمین وجود داره که تا ۲۰ سال دیگه فکر خودکشی به سرت نمیزنه و دنیا برات تازگی داره ^^

فقط اون بخش لعل لب و این حرفا 🤣 قشنگ معلوم بود خودتم نمیدونی چی داری میگی و از دستت در رفته خخخ (ستاد حمایت از خودسانسوری و خدمات پس از فروش آن)

فلسفیش نکن،میتونه از نشونه های زیاد خوردنش باشه!^_^

شانس منو بید زده،هدفم سوسیس باشه از همه ی جهان برچیده میشه و فقط چارتا قلمبه ش تو دوردست ترین نواحی اقیانوس آرام تو جزیره آلالامبور تو صندوقچه ی قدیمی آدمخوارا نگهداری میشه!!

سر نگردون،با تمرکز و نیت قلبی قبلی باید وارد سوپرمارکت بشی!!
من تا وقتی چیزی واس خوردن پیدا بشه امید به زندگی دارم!^_^

نه بابا با احاطه کامل بر موضوع نوشتمش!🙊🙊خسته شدم انقد خودمو فیلتر کردم!-_-

432 هرتز
استو کیه؟ :))) 

معده م!!😶

داداشی^_^
مثل همیشه فوق العاده بود با اینکه بازم معتقدم میتونست حتی فوق العاده تر از اینم باشه.ضمنا کاملا اون مینیونه رو میتونم تجسم کنم که چقد شبیه چیزیه که تصویر سازی کردی:))مواظب خودت و قلمت باش آبجی کوچولوی مهربونم:)
البته آهنگ آهای خبردار یه چیز دیگه ست!

دیگه انتظارای گنده گنده از من داری!:)))))))))

اوووووخی اصن خود خودشه!*_*
عزییییزدل آجی!💜💜💜💜
آهای خبردارم خوشگله ولی اینو بیشتر میدوستم!*_*

محمدرضا عاشوری
من میگم بخور ولی کم بخور :)

اجازه همون کم خوردن م بهم داده نمیشه حتی!-_-

ــ یاس ــ
یعنی فقط بگم نشستم با یه کاسه آش این پست رو خوندم هی هرهر کر کر کردم گویا فیلم کمدیه،اصن فوق العاده‌ای :)))))))))))


موزیکم که دیگه هیچی♥

عههه ببین کی اینجاس!♥♥♥♥

نیازی نیس بگم هوس آش کردم نه؟!؟:))))
الان دهن استو رو چجوری ببندم؟!داره شیون میکنه!

الکس وات
چی شد که اینطور شد یهو از وسط های پست :| 

از همون اولای پست یه طوری بود خب!:))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کمی‌ از «منـ»ی که دوست داشتم باشم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان