اندر خم بلاگفا!

 قبلن خیلی شرایط پیچیده ای بود تو وبلاگا!علی الخصوص بلاگفا...طوری که لوازم جانبی وب از خود نوشته ها مهم تر بود!

هرکی تو وبش تعداد اجناس و اشیایی که از این ور صفحه پرت میشد اونور صفحه بیشتر بود ،لاکچری تر و شاخ تر بود!

یه موردم بود... قلبایی که میریختن پایینو روش کلیک میکردی میترکید کلی خنزر پنزر از توش میریخت بیرون...کلن انقد بند و بساط تو وبشون پخش و پلا بود نمیتونستی بخونی چی نوشته!!

البته فرقیم نداشت فی نفسه!!همشون یا شکست عشقی خورده بودن ...یا هنوز شکست عشقی نخورده بودن!

ازونور یه سری چیزای اجق وجق پشت سر موس را میفتاد!نمیدونم چی میخواستن اونا از جون موس! مثلن چرخ میخورد ساعت میشد...قلب بود که آتیشش فواره میزد...یا مثلن ولکام تو مای وبلاگ بود و از همین دری وریای مرسوم!!

به شخصه یکی از سرگرمیای مفرحم این بود که موسو تند تند تکون بدم که اونا جا بمونن!!بعد که جا موندن مث اسب ذوق کنم!!!...همین بود تفریحاتمون خلاصه!!

یه آهنگاییم بود که وبو وا میکردی خودجوش برات پلی میشد که خب اگه اسپیکرت اتفاقی روشن بود و ولومش بالا ،فحش و بدوبیراه به بالا پایین وب طرفو به دنبال داشت!

غالبن هم یا آهنگ عشق اول مهدی احمدوند بود،یا یه آهنگ از سلنا گومز!

یه آپشنم اواخر فروپاشی نظام بلاگفا اضافه شده بود....صفحه خوش آمد گویی!!یه پرده قرمز 8 متری آویزون میشد جلو وب!دیگه سرعتای نتم که خودتون خبر دارین...دو ساعت باید میموندیم تصویرش لود شه!!

کامنت دونیام که چت روم بود..دوستان همونجا آشنا میشدن...تبادل نظر میکردن...عاشق میشدن...خونواده هاشونو میاوردن تو کامنتا باهم آشنا شن...همونجا بله برون و عقد و عروسیم میگرفتن تموم!یه سری عزب اوغلی مث ماهائم تو کامنتا محض شلوغی پخش و پلا بودیم بی اهمیت!!بود و نبودمون فرقی نداشت کلن!

خیلیم کم پیش میومد یکی عکس از خودش بذاره یا آدرس فیسبوکشو بده یا آیدی یاهوشو!کلی تصور تو ذهنت از چهرش تشکیل میشد!

باید اعتراف کنم تصورم از قیافه ی یکی از دوستان یه چیزی تو مایه های برد پیت بود که نشسته با شلوار کردی بلال باد میزنه...در عین شیک و پیک بودن خیلی صمیمی بود باهات!

یه موردم بود تو وباشون رمان دنباله دار مینوشتن،شخصیتاشونم خودشون بودن و دو سه تا از خواننده های وبلاگ... به علاوه آرمین تو ای اف ام و امیرتتلو و رضایا و ساسی مانکن و ازدلان طعمه و نظیروا!گروه دوم گروه اولو میخواستن!گروه اولم امتناع میکردن تا اینکه در نهایت همه با هم مزدوج میشدن قضیه به خیر و خوشی فیصله پیدا میکرد!!

خلاصه که آدمای داغونی بودیم!!اون یه سال تعلیق بلاگفا و شتک پتک شدن وبلاگا لازم بود واسمون!!

این مملکت دیگه تحمل این حجم از یاوه گویی و جفنگ پراکنی رو نداشت!کد شکلک خنده فیسبوک

پ.ن : این آهنگه م خیلی رو وبلاگا بود!!قشنگ غم غروب جمعه میندازه تو دل آدم!!

 

MasiRika
آراگُل ☆
لازم بود به شدتم لازم بود :|
#مرسی_بلاگفا 
 من به شخصه از این رو به اون رو شدم :|
ولی عجب دورانی بودا ^.^

خراب سرگرمی مفرحتم ریکا D:

اصن باعث بلوغ فکری خیلیامون شد!!
دست پنجولش درد نکنه!

حیف دیگه هیشکی ازینا نمیذاره!!دلم تنگ شد واسش!://

Pary darya
(((((((-:اکثرپستاهم کپی شده بود!!!!!وای وبم۰)))))-:

آره واقعن یه چیزو صدجا میخوندی!!:))))
منم دلم وبمو خواست!:"(

Bahar Alone
اینقد بدم میاد از بلاگفا»_«

همین که کلی دوست ازش پیدا کردیم خوبه خب!:)

پرنده‌‌ی آبی
آقاع من ۸ سال پیش تو همون کامنتا عاشق شدم :))

یه مدتم مد شده بود ما آی دیای یاهومونو میذاشتیم پروفایل ازونجا کلی دوستای خوب خوب پیدا کردم که چنتاشونو هنوز دارم :)


عزییییزم!!=)))
چه نفوذی داشته از رو کامنت!!=)))

دو تا ایمیل داشتم تو اون دوران...رمز جفتشو یادم رفته!!انقد یادم میاد فحش میدم به مغزم!-_-

maryam !

این آهنگه بیشتر از اینکه غمگین باشه، خنده داره؛ مخصوصاً اینکه حسن ختام همچین پستی هم هست ! :-"

یادگار دوران جوادی ُ (!) ایناست D:

راس میگی اصالت آهنگو با گذاشتنش زیر این پستا به فنا دادم! D:
وای چقد خز بودیم!! D:

محمود بنائی
یا خدا! این آهنگو از کجا آوردی :))) 
یک بلاگ هایی بود آهنگ سال های دور از خونه(اوشین) پخش میکرد! 
از دلایلی که علاقه ای به بلاگفا پیدا نکردم همین لوس بودن و جنگولک بازی هاش بود.
یک عده هم کل پول تو جیبی هاشون میدادن یک نفر عکسشو با غروب دریا و ... فتوشاپ کنه و بعد همینجوری قلمبه میگذاشتن پس زمینه بلاگشون.
سال 87 اولین بار یک بلاگ نوشتم البته نه روی بلاگفا و... بعد لینکشو فرستادم برای چندتا از دوستام که فکر میکردم پیش رفته تر از بقیه باشن، اونوقت جواب دادن  
خب؟ 
این چی هست حالا؟
پیامت ناقص رسید
خارجیه....؟

این مدل آهنگارو زیاد دارم تو خورجینم!:)))

ازین وبلاگ مصیبتا بود فک کنم!که همش زار بودن و ناله میکردن از روزگار سیاه و اینا!!
قلمبه!!=))))))
غروب دریا!=))))
وای خدای من ما چرا اینجوری بودیم؟!چرا منقرض نمیشدیم؟!Oo
چقد پوکرفیس شدین اون لحظه!!😁😁😁

هانی هستم
من اعتراف میکنم آیکون موسم یه گل بود! این تنها خبط من بود :))))

از همون آیکون گل موس شروع میشه!!:))

از بالا گل پخش نمیشد تو وبتون؟!:))) 

🍁 غزاله زند
هعی! امان از بلاگفا :))

هعععییی...:)

عمران تحریری
یه عده هم نوشته رمزدار میزاشتن که مثلا خبریه😃

رمزشم به هیشکی نمیدادن تازه!!-_-

صخره .
چه قد این پست به درد حال خراب الانم میخورد! گه قدر لبخندزدم باهاش!

خوشحالم بابت لبخندت صخی جانم!*_*

ــ یاس ــ
=)) من اعتراف میکنم موزیک وبلاگ رکن جدا نشدنی بود برام=))
یه دونه از این مدالای من رنگی رنگی ‌ام اویزون کرده بودم اون گوشه مدتی :/ =))

بعضی وقتا آدم زهره ترک میشد قشنگ!:))
عزیییییزم!!:)))))))
منم باید اعتراف کنم ازین قلب ریزونا داشتم یه مدت!!:))
بعد قالب پاچیده شد مجبور شدم ورش دارم!:))

الکس وات
البته اون دوران هم قشنگی خودشو داشت به نظرم . ولی فک کنم هنوز تعدادی از قبایل اون دوره وجود داره فقط ما چون خارج شدیم از اون فضا دیگه چشممون نمیخوره به اون چیزها . نظامی نبود که به این سادگی فرو بپاشه :)) 

صد در صد!یکی از خوبیاش این بود که بیشتر خودمون بودیم!!
احتمالن هستن بازم!!من که خیلی دوس دارم یکی دیگه ازین وبلاگای موس گردون پیدا کنم برم بازی!!:))

آقا علیرضا
هیچ وقت ازون لاکچری بازیا خوشم نمیومد 
یه وبلاگ داشتم تو بلاگفا ، اونم برادران فیلتر کردن و منم پاکش کردم 😛

اونموقع فیلتر و اینا درصدش خیلی کم بود!:))
دوس دارم بدونم چی بوده دقیقن که فیلتر شدین!!!!:)))

دلارام gh
یادش بخیر بلاگفا 4سال اونجا بودمممم

یادش واقعن بخیر!در کل دوران دوس داشتنی ای بود... :)

مانا کالو
یه روزایی بود توی هر وبلاگی که می رفتی آهنگ دوست دارمِ محسن یگانه فوری پلی می شد. این قدر این آهنگو شنیده بودم که یه روز حواسم نبود وسط امتحان دیدم دارم با خودم می خونمش ...
یه اصطلاح دیگه ای هم که ما اون موقع ها توی بلاگفا داشتیم این بود «آپم. سر بزن، نظر یادت نره» از فحشم بدتر بود لامصب :)
«تبادل هستی؟» آخ که آدمو نابود می کرد خصوصا اگه نمی خواستی تبادل کنی :|

دقیقن تنفرم از این آهنگ فکر میکنم برمیگرده به این جریان!!:))
چقد این یهویی سر امتحان تو مغز آهنگ پلی شدن اعصاب خورد کنه!!-_-
خداروشکر با این روشن شدن ستاره ها دیگه نیازی به خبر دادن نیست از دست همچین پدیده هایی در امان موندیم!!:))))

پنیر سوئیسی
من هیچ وقت نتونستم اینایی که شعرای کپی پیست میگذاشتن رو درک کنم. تازه شعر هم نبودن یه مشت چرندیات بودن. هیشکی هم هیشکی رو نمیخواد خداییش! خب بزرگواران بیکارین مگه؟
ولی یکی از سرگرمی های موردعلاقه ی من این روزها سر زدن به آرشیو وبلاگ های متروک و قدیمیه. وبلاگ هایی که زمانی بروبیایی داشتن. اون موقع ها که آدمای خوش ذوق هنوز از وبلاگ برای نوشتن مطالب خودشون استفاده میکردن.  آدمای باسواد و خوشفکر با قلم های اصیل و جذاب. 
حس عجیبی داره که بری یه وبلاگی و پست های قدیمی رو بخونی و مکالمات آدما رو که سالها قبل ثبت شده بخونی.
چندتاشونو بذارم اینجا به مناسبت این پست!
http://ololon.blogsky.com
http://javgiriat.persianblog.ir
http://sainttouka.blogfa.com
http://dr_ahmadi.mihanblog.com

اکثرنم با این جمله شروع میشد که :دختر که باشی....!
فضای دپی حکفرما بود خلاصه!!:/

واقعن خوندن وبای قدیمی دوسداشتنی یه حس خاصی داره!!
منم تا چند ماه پیش هرروز چنتا پست از یه وبلاگ 6.7 ساله رو میخوندم که دو سالی بود نمینوشت!یه روز رفتم دیدم فیلتره بعدم که با فیلترشکن بازش کردم دیدم زده حذف کرده وبشو...-_-
اصیل....واقعن حرف واس گفتن داشتن این وبلاگا...
خییییلی مرسی!!بعد کنکور حتمن میرم سراغ آرشیوشون!! :)
+وای توکا نیستانی!!مگه وبلاگ داشت؟!
من فقط از تو پیج اینستاش کاریکاتوراشو میدیدم!چقد این آدم فکر متفاوت و فوق العاده ای داره!!
چقد باید لذتبخش باشه خوندن پستاش!!ممنون واقعن!:)

رستاک :)
ولی بلاگفا بلاگفا بود..
مثه اینجا رسانه متخصصان و اهل قلم نیست که مواظب نوشته هات باشی!
خیلیم کانت خصوصی فحش نداشت اونجا
یه جورایی تو بلاگفا راحتتر میتونستی هر چرتیو منتشر کنی...

ازین نظر خیلی خوب بود!

یاد پست یاسی افتادم که میگفت الان اگه خیلی کوتاه بخوام بگم هوس یه چیز کافئین دار کردم ستاره م روشن میشه...یا یه چیز تو همین مایه ها!!(یاسی جان منو ببخش بابت تحریفش!😂)

the_ emperor
ما هم بلاگفایی بودیم هم میهن بلاگی هم لوکس بلاگی و الی اخر...ولی بلاگفا سبک تر باز میشد برام بهتر بود.
منم هنو چنتا از دوستای بلاگفایی رو دارم ولی از انجمنای اینترنتی بیشتر خوشم میومد ک اتفاقا الان گروه تلگرامی زدن بچه هاشون و اونجا فعالیم و انجمن سوت و کوره.
اره اون آویزه ها و قلبا  باحال بود منم همین حرکتتو میزدم با کلی ذوق خخ
ولی کامنت دونیام بیشتر نظر بود تا چت.
خلاصه یادش بخیر

من فقط بلاگفا بودم!

البته لوکس بلاگم یه ماه بودم ولی دووم نیاوردم!خیلی فضاش باکلاس بود!-_-
چقد این دوستیای قدیمی خوبه...:)
خب یه نفر دیگه م اعتراف کرد!!:)))

مهر2خت 69
هعییی جوونی کجایی که یادت بخیر:دی


هعععی هعیییی!!...

آقا علیرضا
بخاطر خصومت شخصی بنده با ارگان بسیج من فیلتر شدم
چند پست اعتراضی نسبت به رفتار بسیج نوشتم یکی از برادران بهش برخورده بود رفته گزارشمو داده و بعدش ... :|
باز خوبه تهش نوشته بودم با خود بسیج مشکل ندارم با طرز رفتار برادران عقده ایش مشکل دارم :||

یعنی پا رو دم بعد جایی گذاشتین!!:))
و من نیز با برخی خواهرانش!!

هانی هستم
نه دیگه اون قرطی بازیا رو نداشتم! همه ش یه گل به جای موس :دی

من سعی میکنم باور کنم!!^_^

مهدی صالح پور
آخ آخ آخ چت روم کردن های کامنت دونی ها اون موقه خیلی حال میداد
مثلا میگفتن ساعت سه ظهر همه آن باشید.
بعد بلاگفا کامنت ها رو ده تا ده تا صفحه بندی می کرد
توی هر لود کردن، سه صفحه به تعداد کامنت ها اضافه میشد

واقعن!!:))))
بعد چقد سخت بود اونموقع شرایط!
نه ریپلای ای بود نه چیزی!!آدم نمیفهمید کی جواب کی رو داده!!

ــ یاس ــ
بخوام بگم هوس یه چیز کافئین دار کردم ستاره م روشن میشه 
واییییییییی مسی=)))))))))))))) من هر بار میام اینجا بدون استثنا یه چیز میبینم که دلم میخواد تو بغل فشارت بدم اصن تو چقدر خوووبی♥ـ♥

:)))))

از پستای اون وبت بود..:)
چشات خوب میبینه منو یاسی مهربونم!*_*
ای جووونم!الان دیگه چشام قلب قلبی نمیبینه کلن قلب شدم!*_*

پریا ..
واااای که من عاشقتم دختر. یه دل سیر به متن و آهنگ و جواب کامنتا خندیدم. خوش بحال دوستا و اعضای خانوادت. پیر نمیشن هیچ وقت :-)
هردفعه میام اینجا، روح و روانم شاد میشه :-)
آخه تو چرا انقدر جذاب و دوست داشتنی هستی؟؟!! :-*

خوشحالم کردی با خنده ت خانوم دکتر!:*
نه والا اونا همچین نظری ندارن نسبت به من! :دی
من اصن ظرفیت اینقد تعریفو ندارما!:">>>>
مرسی از مهربونیت عزیزدل جان!*_*

صخره .
همینجوری اومدم حضوری بزنم:)

باوشه فقط کنار اسمت یه ضربدر میزنم که اگه باز تاخیر داشتی غیبت رد کنم!^_^

hamid vasheghani
از بلاگفا راضی نیستم چون  بی معرفتی به خرج داد آرشیو دو سال از بلاگمو نداد. بعد از اتفاق اردیبهشت نود و چهار ازش زده شدم

هممون داغداریم از اون اتفاق!!آدم دیگه نمیتونه اعتماد کنه به بلاگفا....

مینا
فکر کنم من از همین گوشه آروم برم بیرون ...
#یک بلاگفایی 
آور بار با به روز کردن وبلاگش فحش آبداری نصیب مدیریت محترم بلاگفا می نماید اما همچنان این وضع را تحمل میکند  وی آدم صبوری ست !

عزیـــــزم!!:)))
کلن اونایی که هنوز تو بلاگفا موندن آدمای وفادارین!:)))
خلاصه که نهایتن همه از بلاگفاییم و به سوی بلاگفا بازخواهیم گشت!!:)

miss_z ..
ولی واقعا هرکس وبلاگ نداشت نصف عمرش بر فنا بود .اصن یه دوره خاصی بود .شاید کمی لوس ولی خاطراتشم قشنگه☺🤗

آره جوِ ش خیلی خوب بود!کلی حسای خوب میگرفتیم از وبا!ولی خب تو شرایط الانمون اگه بخوایم تصور کنیم واسمون جذاب نیس،اونموقع خیلی خوش میگذشت!!

مترسک ‌‌
دو دستی پرتم کردی وسط خاطرات اون دوران :)) دمت گرم :))

امیدوارم خاطرات اون‌ دوران خوب بوده باشه براتون که مورد لعن و نفرین قرار نگیرم!:)

مترسک ‌‌
خاطرات خوبن که لبخند روی لب میارن ;)

خب خداروشکر!:)

راستی اولین حضورتون‌بود اینجا،عرض‌خوشامد و اینا!:)

مترسک ‌‌
ممنونم :)

:) 🌹🌹🌹

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کمی‌ از «منـ»ی که دوست داشتم باشم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان