دوره ی پسا داریوش و ابی و فروغیان!

دین دی دی دین....دین دی دی دین....دین دی دی دین

خوش میگذره؟!بعله!!.....دین دی دی دین...

- next!

دلبرا جاwن جاwن جاwن جاwن جاwن جاwن

مطربا واwی واwی واwی واwی واwی واwی

هاwی من هعی هعی هعی هعی هعی هعی

هوی من هاwی هاwی هاwی هاwی هاwی هاwی

- :| next

دوس دارم جغور بغور درس کنم با جیگرت....اگه قابل بدونی بشم دوماد مادرت

- next next next!

غر ممنوع... تو قرمه گوشت ممنوع!

-off

(من در سالیان دور وقتی به نوه م میگم یه سی دی آهنگ قدیمی برام رایت کنه!!)

 

+در راستای به ابتذال رفتن هنر موسیقی این مرز و بوم گفتم یه اثر ارزشمندم بهتون معرفی کنم که جمیعن بریم سر به کوه و کمر بذاریم!



صدایی که هم اکنون میشنوید،متعلق به عده ای از دوستان تینیجر متعلق به دهه دوم هشتاده!
قاعدتن یکم باید صبر میکردن پشت لبشون مقداری کرک نمایان شه بعد راجب اینکه در نبود عشقشون تیغ شده مرهم رگاشون صحبت کنن!
البته خب عشق و عاشقی سن و سال نمیشناسه،ولی شما یه مقدار این اختلالات هورمونی این دوران رو کنترل کنی چندسال دیگه با شنیدن همچین اثرات باقیمونده ای از خودت حس خودکشی پیدا نمیکنی!

خواهشمندم رو بچه هاتون مقداری کنترل داشته باشین!

بی ربط نوشت!:

چقد سطح توقع ملت تغییر کرده..قدیما سعدی واسه معشوقه ش میخوند :

بخت بازآید از آن در که یکی چون تو درآید/روی میمون تو دیدن در دولت بگشاید

طرف ذوق میکرد شالاپ شولوپ سعدی رو می ماچید!!

همین بیتو واس یکی از دوستام خوندم تهش بهم گفت بیشعور! :|

توازن داشته باشین خب!-_-
MasiRika
صخره .
عاشقتم مسی:-D 
تازه در ادامه تو قورمه گوشت ممنوع 
میگه:دل بکند از هر چی گوسفند بود
وای ننه:-D 
خیییلی خووووب بووود

عه صخی خوشگله مون!*-*

خاک به سرم واقعن؟!فقط همین بیتشو شنیده بودم!چه بر سر موسیقی این مملکت داره میاد؟!:)))

MasiRika
یعنی کم کم تعداد دنبال کننده های خاموشم داره از الباقی جلو‌ میزنه!:)
چرا خب؟!چیکارتون‌کردم مگه؟!:)))
صخره .
وایییی ارههههه 
ابیات زیبا زیاد دارن ایشون
کی از پششششت 
لا اله الا الله:-D 
داره به کاف واصل میشه:|

صلوات بفرس ادامه ی این اشعار مبتذلو به زبونت نیار!:)))

باز خوبه الان ازون فاز قبلی یکم در اومده!واست چی کم گذاشتم فقط پرادو دو در نداشتم!:))))
مرسی لپ کلومو که عاجز بودم از گفتنش گفتی دمت گرم!=)

ستــ ـاره
من رسیدم به مرحله ای که هرجا موسیقی! پخش میشه گوشامو میگیرم نشنوم :))

دقیقن!سلیقه ی عام داره به سمت ابتذال منتهی میشه!:))

Mr. Moradi
این دیگه چی بود آخه 😅😅😅😅😂😂😂 این گودزیلاهای هشتادی به کجا دارن میرن؟ 😂😂😂😅😅😅

خیلیییی نابوده خیلیییی!=))

فقط اونجایی که میگه کمرم بدجوری خم شده!:)))

ــ یاس ــ
:/ آهنگه! آهنگه! وای دلم میخواد فحش بدم! این چند سالشه ؟! 

کنترل کن خودتو یاسی جانم،ارزششو نداره!:))))

۱۰،۱۲سالشون  باید باشه!:))

پریا ..
لعنتی من عاشقتم از بس که خوبی. پخش زمینم از خنده :-))))) اخه تو چرا انقدر خوب می نویسی؟؟!!

با شنیدن این اهنگه فقط پوکرفیس وار به رو به رو خیره شدم و واقعا نمیدونم چی باید بگم :|||| لابد ننه باباشون افتخار هم میکنن به بچه های هنرمندشون :|||||

عزییییزم مرسی خانوم‌دکتر‌!:****

والا اسپانسرشونم‌میشن!!یه این درجات داریم‌میرسیم!:))
ما‌ تو این سن یه بیت گوگوش میخوندیم دمپایی پرت میشد سمتمون!:|

яоga :)
شما خونتون مورچه نداره؟  -_°
من بیشتر درگیر طرفدارای اینام  :/

چرا لای کتابام مورچه‌داره!:))))

فن‌پیجم میزنن‌واسشون!=)

the_ emperor
انشالله که نوه ات در آهنگ شناسی به مادربزرگش خواهد رفت :)
انصافا خوش بحال من که دغدغه آهنگ و اینا ندارم .والا
:)) راجب سعدی هم ادبیات فرق کرده الان با فحش ابراز علاقه میکنن .

انشااااالله!من که به نوادگانم خیلی امیدوارم!:))

نمیشه که نداشته باشین!گوش نمیدین یعنی کلن؟!😶
چرا ماها زبون نسل جدیدو بلد نیستیم؟!پیر‌شدم رفت!=)

مترسک ‌‌
خیلی خوب بود :))

مرسی!:))

مترسک ‌‌
در راستای خاموش دنبال کردنم باید توضیح قانع کننده‌ای بدم به این شرح: بنده مرض دارم! از دلیل باقی دوستان بی‌اطلاعم D:

دلیل شما پذیرفته شد!:))

مرسی الان شما از این صفوف خارج شدی،باقی م بیان دلیلشونو بگن منو از این وضعیت برهانن لااقل!:/

ستــ ـاره
توی یکی از پست هات ، دیدم که شوپن گوش میدی ، وااای نمیدونی چقدر ذوق زده شدم که یکی پیدا شده اونم عاشق شوپنه 😍

عزیزززم!*-*

دنیای شوپنو دوس دارم!موسیقیش انگار از روح‌آدم عبور میکنه!:)

Pary darya
((((((: عاشقتم مسی!!!!
:)))))به گودزیلاگفتن زکی..
((((': وات د فاک!

من بیشتر که!*-*

امیدوارم آیندشون چیز خوبی ازآب در بیاد!-_-

آراگُل .
اینا رو بدین من با ماشین از روشون رد شم :/

محرمه دیه بیشتره،صب کن تموم شه این ماه منم باهات میام!:))

the_ emperor
پس در تربیت شان کوشا بااااااش :)
نه که گوش ندم ولی خودم حرفه ای چندان علاقه ای ندارم مگر اینکه کسی برام بفرسته و خیلی خوب باشه.همونارو هم فقط یکی دوبار گوش میکنم و بعدش حذف. ترجیحم به فیلمه تا آهنگ.
آهنگایی هم که میزاری اینجا هم بعضیاشو و نه همشو تفننی باز میکنم گوش میدم آهنگای گیلکیو هم دوس دارم :) جا داره تشکر کنم ازت.

 پیر شدی؟ پ من فسیلم :))  البته بنظرم این شخصیت سنگین و وزین مارو میرسونه نه پیر شدنمون :دی خیلی هم خوبه :) 

سعیمو میکنم حتمن!:)))

نمیشه که بدون آهنگ!زندگی سخت میشه!:))
خواهش میکنم!:)
والااا!چیه آخه این الفاظی که واسه هم به کار میبرن؟!همون بهتر که بلد نیستیم!-_-

A l i
ههههه .. آخه لامصب ..
واااااااااای بچه م چقدر بغض داشت آخه :(‌ من اینجا دارم شر شر اشک میریزم ... هههه .. آخه لامصببببب
:|

عرفان pk که معرف حضورتون هست دیگه ؟ اگه خواستین بگین کامل تر معرفی کنم :|
ههههه .. آخه لامصب :|

یه چیزی .. اینا میدونی چرا اینقدر جو میگرتشون ؟ چند تا آدم احمق تر از خودشون میچپن بغلش الکی میگن وااای چقدر خوبی تو .. بعد اینا رو هم جو میگیره :| 
روز آخر مدرسه اگه عمری باقی بمونه یا میرم رو در رو باهاش حرف میزنم . یا تو تله .. بهش میگن عمو جون چرا فک میکنی آخه صدای چیزت قشنگه :| که میتونه بگه دوس نداری گوش نده و منم به سوی افق راهی شم پس کلا تصمیم میگیرم چیزی نگم و دوغمو بنوشم :|||

عروسیته؟شب مرگ منه‌امشب!:(

من داغون میشم هربار با‌شنیدنش!:(
بعله بعله ارادت داریم خدمت این دوست هنرمندتون!:))))
بعد یه چیزی...اینا خیلی تو مدرسه‌احساس شاخ‌بودن میکنن نه؟!
ببین یه مرگ موشی‌چیزی‌یخر،بریز تو آبمیوه ای چیزی بده بهش!
یه ملتو آسوده کن!:)))

پرهام :
یا خاله شادونه! این چی بود من گوش دادم؟ فقط همین توله 2AFM ها رو کم داشتیم تو این مملکت بی صاحاب!
ولی دور از شوخی...  قاعدتا برای مسخره بازی باید درست کرده باشن این رو ها، نه؟؟! اصلا لحنشون مسخرست موقع خوندن. قضیه شون چیه؟:/

یا خاله شادونه!:))))

توله 2afm !:)))))))
خدای من!:)))))))
نه اتفاقن خیلبم پیگیر هر هفته موزیک دادنن!!یعنی کلن یه‌بند دارن،و توهم پرطرفدار بودنم دارن!جدیدنم دیگه رد دادن از هرگونه الفاظ قبیحی تو‌کاراشون استفاده میکنن بچه های بد!

الکس وات
اولش که اسم هارو میگفت چقدر انگار بیشتر از این حرف ها بودن :| 

از اسم هرکدومشون یه سه چهارتا اسم دیگه دست آدمو میگیره!:)))

الکس وات
در ضمن از همین تریبون میخوام استفاده کنم و تقاضای فولکلور های محلی بیشتری رو داشته باشم . با تشکر :-"

تا حالا این وبلاگ پیشنهاد آهنگ فولک محلی به خودش ندیده بود!*-*

حتمن میذارم حتمن حتمن!:))

the_ emperor
:)) آهنگ فقط ضرب قاشق روی بشقاب پر از برنج. با همون کل سختیا یادم میره :)
اره خداروشکر :) قدر خودمونو بدونییم .

نابود شدم با این مثالتون!:))))

چشم!^_^

A l i
خیلی احساس شاخ بودن میکنن ؟ :| داداچ‌ اینا شاخِ شاخ بودن رو شکوندن :|||
یجوری تو مدرسه راه میره که انگار ما خدامونه ایشون فقط کنارمون راه بره نگاش کنیم :| درازِ بد قواره -___-
یعنی دیدی چند نفری پشت یه مسئول بادیگارد وا میسن ؟ اینم همچین اکیپی داره :| این میخونه ، همکلاسیش میکس میکنه بقیه هم فوروارد میکنن سینش میره بالا :| اسکلِ روانی :||||

حتما !! :)))))) فقط اعدامم کردن رو قبرم بنویسین برای آرامش مردم جان داد :دی :))))

وای خاک عالم!:))))))

از این لات پوشالیاس پس!که اسم لاتا رو خدشه دار‌میکنن!:)))
دوزدخترشونم که‌میخوندن باهاش!آهنگاش‌پر بار بود‌واقعن!:)))))
همش تصورم از‌این پسراس که‌ زورکی از بوفه ساندویچ مفتی میگبرن!:///

بشریت هیچوقت‌این لطفتو فراموش نمیکنه!😇😇😇

علیـ ـرضـا
دعا کن نوه نتیجه ت سلیقه موسیقیشون به دو نسل قبلترش گرایش پیدا کنه :|
وگرنه پیشبینی من اینه که نشه موسیقی  های باب میل اونهارو گوش داد :|

از طفولیت براشون ابی و‌داریوش پلی میکنیم نگران‌نباش!:)))

من‌تحمل این‌جور‌ ننگارو ندارم تو‌ خونوادم!-_-

حضرت کازیمو
چقدر با این آهنگ گریه کردم

دل آدم خون میشه!:(

مهدی صالح پور
آه از حامد همایون

آه نه، آwه!! :))

divane
من ترم دو دانشگاه بودم کلمه لامصب رو شنیدم بعد تا یه هفته داشتم فکر میکردم این کلمه دقیقا از تغییر واژگانی چه کلمه ای منشا گرفته و قبلا در متون کاربردش چی بوده! البته نه من جز طبقه بندی سالم ها قرار میگیرم نه اینا ولی واقعا فلفل بریزیم تو دهنشون حرف بد میزنن:///

عزییییییییزم!=)))))))))

عاااالی بود!:)))))
اینا دیگه خط قرمزهارو درنوردیدن!-_-  
قاشق داغ باید بذاریم دهنشو جیز شن!-_-
+خوش اومدین!:)

فرشاد وزیری
اگه همون روزی که ساسی کارگر پرسید موشولینا کوشن با پشت دست میزدیم تو دهنش دیگه شاهد چنین دورانی نبودیم!
خدا حفظ کنه امسال داریوش و ابی و بهترین اثرِ محمدرضا شجریان رو(همایونشون :))

والا بخدا!!باید ی جوری میزدیم قدرت تکلمشو از دست بده!درس عبرت شه برا سایرین!-_-

الهی الهی!سلامت باشن همیشه!*-*

Fa Ella
آخییی :)))
یاد یوماها یوماسو افتادم :))) نمیفمیدیم و صرفا میخواستیم بخونیم با آهنگ :)) 

وااای واااای مادرن تاکینگ!:))))

چه حسیم میگرفتیم موقع همراهی با‌آهنگ!:)))

دختر آفتاب ..
وای اینا رو از کجا اوردی دختر:)))

 کارت عروسی چی میگه😂😂😂
ملت رد دادن!

سوژه از همه طرف میرسه خلاصه!:))

خیلی سعی کردن چهره متفاوتی از کارت عروسی نشونمون بدن ولی نشد متاسفانه!😀

آقاگل ‌‌
خدایا منو خر کن! : |

دور از جون حالا!:)))

داداشی^_^
غم صداشو دوس داشتم،حس زیادی بهم منتقل کرد...:)))

ته صداشون یه لرزشی داره که آدم میشنوه بغض میکنه!

لامصب چقد احساس تو یه صدا میتونه جمع شه آخه؟؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کمی‌ از «منـ»ی که دوست داشتم باشم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان