I hope you die very soon!!


هر انیمیشنی که از دیزنی و پیکسار دیدین بریزین دور چون این انیمیشن بهترین چیزیه که تا الان ساختن،یا در آینده خواهند ساخت!

 (coco (2017 راجب پسریه به اسم میگل که علاقمند به موسیقیه ولی خانوادش به خاطر اتفاقی که برای اجدادشون افتاده، با  موزیسین شدنش شدیدا مخالفن.طی یه اتفاقاتی میگل به سرزمین مرده ها میره...

باورای سنتی مکزیکیا درمورد دنیای بعد از مرگ و موسیقی جذاب فولکلورشون حس عمیقی رو به آدم منتقل میکنه.

فکرمیکنم دیگه زمانش رسیده بوده که دیزنی دست از ساخت انیمیشنایی که فقط در لحظه جذاب به نظر میان،مثل فروزن و زوتوپیا، برداره و یه اثر موندگار خلق کنه.پیکسار یه اثر محشر تر از up ساخته،کی میتونه باور کنه؟!

حقیقتش اولش که این انیمیشنو ندیده بودم حس خوبی بهش نداشتم،کلا از چیزایی که یهو همه گیر میشن خوشم نمیاد،و خب کوکو انیمیشنی بود که  زمانی که فقط تو سینما اکران شد امتیازش(8.9) از هر انیمیشنی بیشتر شد،حتی شهر اشباح میازاکی !

من آدم گند چیزی در بیاری هستم!میدونم اگه الان افسار کلامو از دست بدم تا صبح میشینم به تعریف کردن ازش و حال همتونو به هم میزنم!پس فقط پیشنهاد میکنم که ببینینش و همراه شدن با فیلمی که در تمام مدت دیدنش بغض دارینو تجربه کنین!:)

پ.ن:در مورد این گند در بیاری خودم لازمه اشاره کنم به بدون اغراق بیشتر از صدبار دقیقه ی ۱۸فیلم «دیوانه از قفس پرید»و دیدن.انقدر که جک نیکلسون اونجا دلفریب و حال خوب کن میخنده و قشنگ رفتار میکنه!کاش یه جک نیکلسون کوکی داشتم،میذاشتمش جلوم کوکش میکردم همینطوری برام میخندید!

این فیلم (1975 one flew over the cuckoos nest) دوست داشتنی ترین فیلمی بوده که تا به حال دیدم.دیدن این یکیم پیشنهاد میکنم بهتون!اگه بعد دیدنش عاشق جک نیکلسون نشدین بیاین زیر همین پست منو چال کنین!(البته من ترجیح میدم نشین،روحیه انحصارطلبیم آسیب میبینه) 

MasiRika
آسـوکـآ آآ
من فیلمِ رئال رو به انیمیشن ترجیح میدم اما ترغیب شدم ببینم.:)

مرسی مرسی یه نفرم ببینه من حس میکنم دینمو به این انیمیشن ادا کردم!:)

فاطمه نظری
:(:

😶

محمدرضا عاشوری
هوممم. باید جالب باشه.
جک نیکلسون که عشقه. خیلی خوبه این بشر

خیلی...آدم حیفش میاد که میبینه انقدر سنش بالا رفته و دیگه نمیتونه تو همچین فیلمایی بازی کنه

الکس وات
بشینم فردا اینو ببینم خیلی وقت انیمیشن خوب ندیدم آخریش sing بود فک کنم که زیاد مالی نبود :| 

جک نیکلسون توی اون فیلم واقعا جذاب ِ :-" 

Sing برای یه بار دیدن بد نبود،ولی اونقدیم نبود که از آدم از خلاقیتش بگرخه!


آره واقعا!*-*

آقاگل ‌‌
دیوانه از قفس پرید خیلی خیلی خوب بود. :) هنوزم یه وقتایی هوس می‌کنم ببینمش :))

شخصیتاش،داستانش،پایان بندیش..اصلا دست رو هرچیزی بذاری تو این فیلم به بهترین شکل‌ممکن بوده :)

A l i
خب باباااااااا صب کنین بلورِی ـش بیاد بعد ببینین خببببببب :(
الان میبینین با این کیفیت بد، میاین همه ش تعریف میکنین بعد من هی غصه میخورم :(
عررررررررررررررررررررر :(((
الان همه ش منتظرم لیدی بیرد و این بیاد ببینم از بس تعریف کردین عاااااا :(

چه خبرا ؟ :)) خودتون خوبین ؟ :))

من دلم طاقت نمیاورد!:)))

بلوریش اومد دوباره دانلود میکنم میبینم!
حالا این باز انیمیشنه نصف لذتش به تصویرشه ولی دیگه لیدی برد کیفیت خوب نمیخوادا!😶
سخت نگیر بیا همین کیفیت پرده ایارو‌دانلود کن کیف دنیا رو ببر!والا!^^

هعی منم خوبم!تو‌ چطوری همه چی خوبه؟!:)

منِ مُبهم
مرسی از پیشنهادت
حتمامیبینمش👌
اما زوتوپیا هنوز هم برای من جذابه مخصوصا شخصیت نیک😍😚

با دختر گلیمون ببینش!*-*

بیشتر منظورم به داستانشون بود،از این نظر که قابل حدسن و بعد دیدنش حس مورد تاثیرقرارگرفتنو نداری!:)
وگرنه شخصیتاشونو منم دوس دارم!مثلا اون گوسفند موفرفریه!:))

محمد هستم
درمورد اون همه گیر شدنه موافقم. حالا همه رو هم بریزم دور از wall-e عمرا نمی گذرم. 
گفتی شهر اشباح قلبم تیر کشید :)) 

قبول دارم خیلی غیرمنصفانه اون جمله رو گفتم!^^

 سوای این امتیاز بندیا و این چیزا،همچنان هیچ انیمیشنی از نظر مفهوم نمیتونه جای شهر اشباحو بگیره!:)

آقاگل ‌‌
راستی این انیمیشنی که معرفی کردی کیفیت پرده است فقط؟ کیفیت بالاتر نداره؟ سرچ کردم نیافتم.

نه متاسفانه هنوز کیفیت خوبش نیومده

منم کیفیت dvdscrشو دیدم
خوب نیست زیاد ولی بدم نیست!قابل دیدنه!:))

MasiRika
https://www.zoomg.ir/2018/1/13/270616/coco-bluray-release-date-confirmed/

بلوریش ۸اسفند میاد!!

A l i
کی تا اسفنددددددددددددددددد صبر کنه :(((((((((

نه کلا چون فیلم و اینا رو جمع میکنم و هیچ وقت پاک نمیکنم و آرشیو دارم کلی واسه همون باید بلوری باشه :) باید منتظر موند بالاخره :)

من نیز خوبم :))

تا اسفند خیلییییی مونده علی!تازه تو دی ماهیم!اووووو فک کن چقد مونده!

بیا همین کیفیتشو بگیر بعدا که بلوریش اومد اونم بگیر! [انگار دارم گولت میزنم مواد بخری ازم=| ]

خوب تر بشی!🌸-🌸

تو کا
مگه کیفیت خوب و بلوری انیمیشنه اومده؟ چه زود اومد :تفکر :دی
من عن میدنایت این پاریس وودی آلن رو عادت داشتم دربیارم یه زمانی :)) خداروشکر از سرم افتاد :دی

نه هنوز،اسفند میاد!ولی من دلم طاقت نیاورد همون کیفیت معمولیشو دیدم!:))

آخ میدنایت این پاریس خیلی وقته تو لیستمه که ببینمش،هنوز نشده!:)

خاتون ..
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
من این رو دوماه پیش دیدم .
اون لحظه اى که ***** **** ***** ********* ***** *** خیلى خوب بود:(

چقد زود دیدیش!من تازه یه ماه پیش به چشمم خورد که واسه دانلود گذاشتنش!:))

خیلییی محشر بود...من اشک شوق میریختم اون صحنه!:(
(ببخشید که ستاره دارش کردم خاتون جان،گفتم شاید یه ذره اسپویل باشه!حقیقتش یکی با کامنت من همچین کاری میکرد کلی فحشش میدادم تو دلم،ولی تو اینکارو‌ نکن!:دی )

خاتون ..
اوایل دسامبر بود تا الان دوماه میشه دیگه تقریبا.من انلاین دیدمش .اولش احساس کردم چه کارتون بى خودیه ولى کم کم خوب شد.
نه راحت باش.اتفاقا خوبه مثلا بقیه فکر کنن من خیلى چیز محتاج به سانسورى گفتم:دى 

منم تا اواسطش اون حس بدبینی که بخاطر یهو محبوب شدنش بود همرام داشتم!بعد دیگه دیدم نمیشه دوسش نداشت!:)

چه خفن طور!:)))کاش از این به بعد کامنتای منم سانسور کنن!:)))

پرهام :
پس این همون انیمیشن ترس ریزاننده هه بود که فرمودین؟:-) خب خیلی با کیفیت پایین میونه ای ندارم، تا 18 اسفند صبر میکنیم.:)
 
پ.ن. منم با اغراق! بیش از صدبار اون صحنه های عربده کشی دنیل دی لوئیس رو تماشا کردم توی فیلم there will be blood ! خیلی خوبه این لعنتی. اگه نیکلسون کوکی پیدا کردی یه دی لوئیس کوکی هم برای من بخر:/
این فیلم دیوانه از قفس پرید رو با فیلم شاینینگ همیشه میخواستم ببینم ولی عقب می افتاد. دو سه بار هم دیده بودم تلویزیون پخشش میکنه ولی خب ندیدم چون تلویزیون گاهی پیش اومده که حتی خط داستانی فیلم ها رو عوض کرده:/ خلاصه دیدمش امروز. شرایط عضویت در فن کلاب نیکلسون چیه؟:))
یه جورایی حسادت کردم به آزادی رندال مک مورفی، من بیشتر توی مایه های مستر هاردینگم با کمی مستر چزویک و کمی مارتینی و کمی بیلی و خلاصه با تمام بیمارای اونجا همذات پنداری کردم غیر نیکلسون:|

هم این،هم انیمیشن کتاب زندگی،هم فیلم بیتل جوس تیم برتون!:))

چقد همه دل گنده ن اینجا!:دی

اونجایی که میخواست با توپ بولینگ اون پسر کشیشه رو پلشت کنه؟!آخخخ چقدددر من لذت بردم ازون صحنه!!اگه نیکلسون نبود مطمئنا کراشم دی لوییس بود!=)
شاینینگ خیلی محشره واقعا...بازی نیکلسونو اونجا بیشتر دوس دارم حتی!
من تا همین چندهفته پیش فک میکردم شاینینگ بخاطر بازیاشون و فیلمنامه شو اینا اینقد امتیارش بالاست، چندتا نقد خوندم راجبش‌ تازه فهمیدم کوبریک توش یه عالمه رمز و اینا گذاشته بوده که بگه ناسا و فدرال آمریکا مجبورش کردن اون فیلمی که تو پروژه آپولو یازده فضانوردا از ماه گرفتنو جعلی بسازه!یعنی آدم کرک‌و‌پرش میریزه!حتی میگن ممکنه راجب نسل کشی سرخپوستا و حادثه ی هولوکاستم باشه!
تلوزیون که اصن فیلمنامه جدید خلق میکنه!:)))
همه ی ما یه رندال مک مورفی درون داریم که هنوز بیدارش نکردیم![با لبخند شعارگونه به دوربین خیره میشود]

پرهام :
"پسره کشیشه رو پلشت کنه"
:))))))
هم اون صحنه، و هم اونجایی که توی کلیسا زانو میزنه برای اعتراف. بعد درحالیکه رگای پیشونیش بیرون زده عربده میکشه:
i've abandoned my chiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiild!
i've abandoned my booooooy!
دیده بودم یه مستندی درباره ی این نمادهای شاینینگ. مثلا اون شکل های فلش مانند روی فرش که برعکس میشن! اتفاقا منم راجع به این there will be blood نقدهای باحالی خونده بودم که مثلا میگفت اون دو تا برادرا نماد هابیل و قابیل اند یا دنیل دی لوئیس نماد فرعونه و این چیزا. کلا آدم حیرت میکنه از نبوغ این فیلمسازا.
یعنی این نیکلسون و دی لوئیس، یکی از یکی هیستیریک تر و دیوانه ترن! هرچند اختلاف سنیشون زیاده ولی کاش تو یه فیلم مقابل هم بازی میکردن، قطعا تقابل وحشتناکی میشد! ولی خب من که میگم دی لوئیس میخوره نیکلسون رو (B

+ممنون از معرفی فیلم ها، میرم سراغشون در اسرع وقت:)

از اول فیلم رو اعصابم بود اصن!خیلی خبیثانه س ولی دلم خنک شد ته فیلم!:)))

خدای من فوق العاده بود اون صحنه ش!بعدش که بعد اون همه عربده کشی و جامه دری با لبخند نهان میگه لوله هارو میبینم!چجوری میتونن انقد خوب باشن این لعنتیا؟!؟
این چیزا رو‌که میشنوم به این که ما سیاهی لشکر به دنیا اومدیم تا فقط دور و بر این کارگردانا و‌دانشمندا و‌موسیقی دانا خالی نباشه ایمان میارم!:|
تا حالا به اختلاف سنیشون توجه نکرده بودم تصورم این بود که همسنن!نمیدونستم نیکلسون اندازه سن دی لوییس سابقه هنری داره!:)))
حقیقتش شاید حق با تو باشه ولی تعصب بیش از حدم رو‌ جک نیکلسون بهم اجازه نمیده حرفتو‌ تایید کنم!:)))

+البته تضمین نمیکنم خوشت بیاد،مخصوصا بیتل جوس که یه چیز دیوانه وار و بی منطقیه!:)

الکس وات
عجب چیزی بود ولی . چقدر تاثیر گذار بود و چه مفاهیم جدید و جالبی رو مطرح کرده بود . واقعا جالب بود . 

خیلییی..آدمو به توشه ی آخرت جمع آوری کردن سوق میده!:))

علیـ‌ تَرین
کوکو بی نقص بود. یکی از 5 انیمیشن برتری که دیدم. اونقدر به وجد اومدم که به همه گفتم ببینند. در چند سال گذشته انیمیشن به این خوبی ساخته نشده بود. با همه این اوصاف ولی، بالاتر از UP و خصوصا WALL-E؟ اصلا!

آره منم فکرمیکردم دیگه دوره ی دیزنی سر اومده که اینو دیدم!:)

یکمی مخالفم و فک میکنم coco از up بهتره،با اینکه upو هم به شدت دوس داشتم!سلیقه ایه به هرحال:)
ولی خب هنوزم از نظر من coco پایین تر از شهراشباح و مدفن کرم های شبتاب و مونونوکه و از این دست انیمه هاست!:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کمی‌ از «منـ»ی که دوست داشتم باشم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان