موردیانه

۱.جدیدا به این فکر میکنم که گوزن چقد جذابه و چقد دوس دارم یه دونه شاخ بلندشو داشته باشم،بنشونمش جلو شوفاژ جوراب رنگی پنگیامو که شستم به شاخش آویزون کنم خشک شن.

خلاصه گفتم که کسی برا تولد سال بعدم دو دل نباشه چی بگیره برام

 

۲.پسربچه های آزاری کوچمون که همتون میدونین چقد چشم دیدنشونو بخاطر عربده کشیاشون ندارم از اول اسفند شروع کردن به ترقه زدن.

نمیدونم چیو میخوان پاس بدارن...اگه آیین پاک زرتشتی و یادبود کوروشه که والا خود کوروش که آسوده خوابیده بود با سرو صداهای شما بیدار شد داد زد : نکن حیوان

 

۳. بعضی وقتا یادم میره تازه یه دهه + نه دهم دهه از عمرم گذشته‌...حس میکنم پیرزن ۸۰ساله ایم که ویلچرشو گذاشتن جلو پارک هواش عوض شه...منتها من جای لذت بردن از سروصدای بچه ها فقط دارم حسرت میخورم که چرا قبل از اینکه دندونام بریزه پشت لبمو پیرسینگ نکردم یا چرا قبل اینکه پاهام از کار بیفتن ازین دامن گل گلیا برا خودم نخریدم زیر بارون باهاش چرخ بخورم

 

۴.نشستم جلو‌ دکتر پوستم و گفتم مژه و ابروم درد میکنه،انقدر که دونه دونه شونو میکنم تا برسم به اونی که دردش دیوونم کرده...برخلاف انتظاری که بخاطر عکس العملای بقیه نسبت به این قضیه ازش داشتم نه تعجب کرد نه خندید،فقط گفت عصبیه و باید برم پیش روانپزشکی چیزی...گفتم اگه کسی مشکل مشابه منو داشت بره دکتر بعد بیاد بهم بگه‌چه‌گلی باید به سرمون بگیریم‌ 

 

۵.آقا یوسفو آوردم تو‌ اتاقم،با برگای بادمجونی خوشرنگش که دورش دون دونای سبز داره کل دی اکسید کربنای گوشه‌کنارو بلعید.فقط شبا که دارم میخوابم حس میکنم داره به عکس فروغی رو‌ دیوارم نگاه میکنه...یه چیزی بین این دوتا هست،تهش میفهمم

 

۶.داشتم تو این سایتای فروش وسایل هری پاتر میگشتم...دیدم چوب دستی جینی ویزلی و دراکو‌مالفوی ۱۰۰تومنه..پولمو از دهن سگ‌ در نیاوردم که ۱۰۰ هزار تومن بدم چوب دستی دراکو رو دستم بگیرم...انگار مثلا خدای نکرده مریضم

ولی دارم پولامو جمع میکنم چوب دستی دامبلدورو بگیرم...۳۴۵تومنه،روشم نور ال ای دی داره...اونو بخرم دیگه هرکی‌ موقع غذا خوردن دهنشو صدا داد یه آواداکداورا میگم از شرش راحت میشم

 

۷.من به هرکی قشنگ بخونه حسودیم میشه،غبطه و این لوس بازیا نه،حسادت مطلق، دلم میخواد سر به تنش نباشه ...به صورت استعاری-کنایی البته!

به این دختره جدی خیلی حسودیم میشه...خیلی

یکی بود که میخوند....سپیده وحیدی

MasiRika
آیـ ـدا
مورد اول رو منم دلم خواست:|

مورد6؟پارت2؟؟ عالی بود 😅

اگه‌ واسم یه گوزن جفت خریدن بچشو میدم به تو!:*)


حساسم سر صدا!:))

هاتف ..
برای هفت تا موردت نظر دارم . یه چیزی بگم . ولی خب برات آرزوی سلامتی دارم .
من ولی دلم نمی اد به چوب هری پاتر و این چیزا پول بدم . برای من در حد داستان و فیلم موند . با اینکه حسابی طرفدارم و به نظرم فوق العاده است ولی ندارم صد بدم به یک تکه چوب . جمع می کنم گوشی می خرم .
از مشاور و روانپزشک نترس . مثل من برو یک ساعت زل بزن به چشاش و بعد بیا بیرون :|
به من گفت چته .. گفتم نمی تونم بگم . گفت رازه؟ گفتم نه .. اصلا نمی تونم بگمش!!!
چطوری بگم شما بفهمید . اصلا غیر قابل انتقاله
بعد اومدم بیرون 
ترقه هم از چین اومده دیگه .. وارد فرهنگ شده و کاریش هم نمیشه کرد .. یه روز باس تحمل کرد دیه

خیلی ممنون!:)

من دوس دارم کلکسیون جمع کردن از چیزای مختلف فیلما رو،مخصوصا هری پاتر!
منم ندارم والا!قرار شد روزی هزار کنار بذارم واسش،تا سال دیگه همین‌موقع میرسه دستم!:)))
نه نمیترسم،یجورایی حوصله ندارم!آخه مشکل خاصیم ندارم!:)
بنده خدا دکتره فک‌کنم تا چند دقیقه پوکرفیس موند بعد رفتنتون!:دی
یه روز تحمل آره...چیزی نیس!ولی دیگه از یه ماه قبل چهارشنبه سوری پیشواز رفتن رو اعصابه خب..

محمد هستم
شماره ۲

میخورین یا میبرین؟!

Faber The Great
حوصله گشتن و خرید شاخ رو ندارم ولی خب، واسه خرید جوراب و دامن گل منگولی روم حساب کن :)

برای جبران جورابش میتونه گوزن داشته باشه،یا دامنش!:))

مرسی حتما!^^ تعارف اومد نیومد داره بالاخره...😀

یک ناشناس
از کجا شروع کنیم به کامنت نویسی :))
دکتر پوست 
یا ترقه بازی بچه ها
یا آقا یوسف
یا گوزن D:

گوزنو انتخاب میکنم!:))

یک ناشناس
موزیکم شنیدیم
مثل همیشه خاک گرفته ولی قشنگ بود :)
راستی (علیرضام :)))

آره آهنگش با اینکه قدیمی نیس ولی بازم یه حس قدیمی داره :)

 با دوکلمه کل مفهوم اسمتو زیر سوال بردی!!=)

مستر صفری
این گزینه 7 مصداق منم هست، تو یه گروه تو تلگرام عضو بودم یه پسر مدیر گروهش بود خیلی قشنگ میخوند یعنی زیبا میخوند ولی عشق است صدای خودم، دو سه تا دختر و پسر بودن که میونم باهاشون خوب بود بنده سر انتقاد با این پسره رو گرفتم و این ها همشون ازش دفاع کردم و فهمیدم انگاری دخترا عاشقشن من هم یکم عاشق یکی از دخترا شده بودم گفتم خداحافظ شوهر و زن های اینده و دیلیت اکانت کردم و روحمو از دستسشون ازاد کردم...
ان شا الله به پای هم خوشبخت بشن...

چه شرایط بدی بوده!هرکی یکیو میخواس که اون یکی یکی دیگه رو!:)

من ترجیح میدم حسادتمو بروز ندم!از این که آدم حسودی به نظر بیام میترسم!

مستر صفری
افرین بر شما...
من خودم یکم مشکل چندین میلیمتری کجی دماغ دارم و اینکه لوزه هم دارم و این دو گند زدن به صدام بد نیست شما هم نظرتونو درباره صدام بگویین:
با مراجعه به این لینک «http://azarman.blog.ir/1396/11/08/khodamedone» شاهد پلیر صدایی خواهید بود که صدای داغان من رو پخش میکند.

چقد عیب میذارین رو‌خودتون!:))

چند‌ میلیمتر کجی دماغو‌ چجوری متوجه‌شدین انصافا؟!:))
گوش دادم
بنظر من صدای هرکسی قشنگه به‌نوعی...
هر صدایی‌ اگه روش کار بشه توانایی اینو داره که پیشرفت کنه و قشنگتر بشه

محمد هستم
میذارم واسه یه نیازمند

چه روح لطیفی،چشم‌نگهش میدارم تا یه نیازمند بیاد!

[با بغض گازی به ساندویچ میزند]

هاتف ..

خواهش میشه

همه کلکسیون جمع کردن رو دوست دارن ولی خب پولش رو ندارن پس بیخیالش میشن. اگر بخوای یک سال هزار تومن جمع کنی ممکنه تا اون موقع تموم بشه و دیگه نفروشنش ها!

فکر نمی کنم . دکتر با جنبه ای بود . ولی واقعا گفتم ولی کف کرد . فک کنم گفت این مورد اورژانسیه در حد من نیست که درمانش گفتم . گفتم دکتر احساسات من نسبت به چیزی با شما فرق می کنه . ما شاید سیستم عصبی یکسانی داشته باشیم ولی روح و روانمون فرق می کنه و هیچ کس روانش با شخص دیگه یکی نیست.
هر کدوم ما تعریف منحصر به فرد خودمون رو از شمال داریم . من می خوام به شما بگم شمال . ولی شمال مد نظر من جنگلشه ولی شما چون شمال رو دریا می دونید فکر می کنید منظور من دریاست!! برای همین چیزی که درون من هست و من رو اذیت و افسرده می کنه اصلا قابل گفتن نیست . فکر کردم می تونم یه جوری توضیح بدم ولی نمی تونم . مثلا بگم دنیا برام سیاهه شما سیاه خودت رو می بینی نه سیاه من رو!
و دکتر هنگ کرده بود. ولی خب پول ویزیتش رو گرفته بود دیگه . ازش تشکر کردم و رفتم بیرون :|
و اما در مورد بچه ها بهشون حق بده. گناه دارن.
توی کشور ما دیزنی لند هست؟ شهربازی هست؟ تفریح هست؟ کلوب های کودکانه هست؟ کتاب های خوبی چاپ میشه؟ صمیمیت میان فامیل و پیک نیک کردن هست؟ صب تا شب بچه بدبخت فلک زده تو خونه چپیده برای اینکه خفه اش کن اذیت نکنه یه تبلت کوفتی می دن دستش میگن با این بازی کن خفه خون بگیر . سواد حداقلی هم در مورد استفاده از این تبلت ها رو ندارن که . نمی فهمن مثلا به بچه ۸ ساله ۹ ساله ۱۱ ساله تا زیر هچده سال که نباید تبلت رو زرت بدی بهش .
توی خارج از کشور تبلت رو توسط ابزاری محدود می کنن بعد به بچه میدن
ولی تو ایران می خره یه گوگل هم روش نصب می کنه میده بهش یا گوگل خودش رو میزنه توی دستگاه!
بچه هم هررر محتوایی و هررر بازی رو باز می کنه و بازی می کنه. دیدم دست نوه عمم که بازی +۲۱ بازی می کرد. بچه روانی میشه . وحشی میشه . علاقه مند به قتل و انفجار میشه. بعد دم چهارشنبه سوری دلخوشیش میشه چهارتا سیگارت از یک ماه قبلش شروع می کنه زدن چون نمی تونه یک ماه تحمل کنه روزش بیاد که . شروع میشه .
یکم باید بهشون حق داد و پدرمادرهاشون رو سرزنش کرد. بعدم بقیه میزنن نمیشه به بچه بگی بمون تو خونه تبلتت رو بازی کن!
اصولا آتیش بازی رو همه ما دوست داریم . بچه ها دوست دارن برای همینه . عمیق اگر نگاه کنیم مساله رو اینطوری میشه دید.

نه خب از آخرین قسمت هری پاتر یه ۷سالی گذشته،اگه میخواست جمع شه تا الان شده بود

فقط با این روند صعودی دلار،احتمالا تا سال بعد یه میلیونی بشه قیمیتش!-_-

فک کنم دکتره خودش داشت از دست شما دکتر لازم میشد!:))
متوجهم که چی میگین،خیلی کمن آدمایی که دقیقا منظور اصلیمونو از کلماتمون متوجه شن
ولی خب کار روانشناسا و روانپزشکائم همینه!که هر آدمی رو با هر خصوصیت و ویژگی خاص خودش درک کنن!شما دیگه سخت گرفتین بهش!:)

انقدری با این حرفاتون عذاب وجدان گرفتم که الان نزدیکه پاشم برم نصفه شبی در خونه ی تک تکشو بزنم به زور کتکم شده پرتشون کنم تو کوچه بازی کنن فغان سر بدن!گور بابای آلودگی صوتی و آرامش ما اصن!:))

صخره .
۱:در لحظه ای که این مورد رو میخوندم داشتم وارد ساختمون میشدم 
تو شیشه دیدم موهام شاخ شدن و فکر کردم دست بر قضا حتی میتونی جوراباتو رو موعای منم بذاری:| 


پ.ن:موزیک چه محشریه!


۲:بریم دوتایی با چماق بزنیمشون؟

۳:از تفریحاتم پوشیدن دامنای چین چینی و چرخیدن باهاشونه! به پرسینگ هم تا کنون علاقه زیادی نشون ندادم 
خداروشکر حسرت به دل از دنیا نمیریم خوااااهر:-D :|

۴:چرا به دردهای بقیه میخندیم؟


۵:عاشق مغز فانتزیتم من


۶:میییییییییییشه ادرس این سایتارو به ماهم بدییییییی؟ اوووووووف! اصن فقققققققققط این مورد شیش! عاااااالی بودا! 
اواداکداورا :-D روانیتم مسی
حالا نکش مردمو:-D با یه استروپیفای ای چیزی سر و تهشو هم بیار:-D 

آخه کی دلش میاد رو موهای به اون خوشگلی جوراب پهن کنه؟!**

پ.ن : خیلییی قشنگه

۲.چماق اثر نمیکنه صخی،باید با تانک‌از روشون رد شیم!-_-

۳.آخخخ منم میمیرم واسه دامن چین چینی!آدم میپوشه احساس سبکی میکنه!انگار داری رو ابر قدم میزنی!:دی
من چند وقته خوشم اومده...مخصوصا رو بینی و لب!خدا خودش شخصا باید ییاد پایین از سرم بندازه!:))

۴.والا بخدا...سه چهار ساله هی میگم این مژه ی بیصاحاب درد میکنه،میخندن بهم میگن مسخره بازی در نیار!-_-

۵.عزیزدلی!:*

۶.وای صخی سنجاق سینه گریفندور داره، گردنبند یادگاران مرگ داره،آویز زمان برگردون داره با کلی چیزای دیگه!
http://fantazio.ir/
https://www.instagram.com/pottershop/
نه نه دوباره به هوش میاد موقع غذا خوردن میره رو‌اعصابم!-_-
باید کامل پودرش کنم!:)))

الکس وات
من با مواردی که نوشتی کاری ندارم ، فقط میدونم اگه بابات بودم مجبورت می کردم برام بخونی :| چرا برای شروع عیدی به خواننده های بلاگت یه دکلمه هدیه نمیدی ؟؟؟ :| 

اووو حالا کو تا عید؟!:))

چشم میخونم یه چیزی،ولی آخه چی بخونم؟!😶

داداشی^_^
به عنوان عیدی خوبه برات یه گوزن بگیرم جوراباتو آویزون کنی به شاخش؟:)))
باز حالا چوبش جادو میکرد می ارزید!برو یه چوب بردار از حیاط برای خودت درستش کن:))

شما تشریف بیار،بعد این همه مدت که قول دادی منو ببر شهر کتاب،گوزن نمیخوام!(دروغ گفتم گوزنم میخوام بخر برام!:)) )

چوبش عیییین چوب دامبلدوره!قلمبه قلمبه داره روش،شبیه اسفنجم هس!

الکس وات
انتخاب اینکه چی بخونی هم خودش جزئی از دکلمه س دیگه :| نمیدونم ، یه شعری دکلمه ای چیزی ، میکس ش هم گردن من اصلا :| فکر کنم شعر نو جواب بده تو مایه های سهراب و شاملو و ابتهاج و ... یا اینکه واقعا بخوای بگردی و یچیز باحال پیدا کنی یا اصلا خودت بنویسی :| 

راس میگی اینم حرفیه!:))

عه میکسم انجام میدی؟!تواناییاتو رو نکردی بودی!^^
داشتم به این شعر قدیمی گیلکیا فک‌ میکردم،یا یه آهنگ فولکلور از هرجایی!شایدم یه شعر نو بخونم،خیلی سخته تصمیم‌ گیری!:)
ولی قول میدم یه چیزی بذارم حتما!:))

هاتف ..
من عرض نکردم کارشون درسته!!
من عرضم این بوده که وقتی که صد تا عوامل میان دست به دست هم میدن که تفریح بچه این کار خطرناکه چه بسا که خیلی ها دست و بال و چشم و انگشتاشون و.. رو از دست میدن یا در خوشبینانه ترین حالتش سوختگی های خیلی درجه پایین نصیبشون میشه!
عرض من اینه .
خیلی چیزهامون ناجور بهم خورده . خیلی ناجور بهم خورده .
کسی نمی خواد آستین بالا بزنه و حلش کنه چون از توان دیگه خارج شده متاسفانه .
آلودگی صوتی داره . ولی عرض من بیشتر روی این تاکید داشت که صد تا عامل باعث این کار غلط میشه!

نه‌ متوجه منظورتون شدم!:)

منظور منم این نبود که حق ندارن تفریح کنن
اینکه از صبح‌تا شب تو‌کوچه باشن و بازی کنن به خودشون و‌ خونوادشون و جوری که اونا میپسندن بچه شونو‌ تربیت کنن داره،ولی تاوان این نابسامانی فرهنگی که رو‌ دیگه آرامش ما نباید بده!:)
اون‌بازی و تفریحی که شما میفرمایین و میگین تو ایران نیست م تایم مشخصشو داره،نه هر ساعتی از روز

ارغوان ...
سلام.
عزیزم احتمالا دچار تریکوتیلومانیا یا کندن موی وسواسی هستی.این اختلال جزو اختلالات کنترل تکانه محسوب می شه.فرد معمولا دچار یک سری افکار وسواس گونه،افسردگی و یا استرس های روانی هست و برای رفع تنش و... دست به انجام این عمل می زنه.و معمولا هم قبل یا اوایل دوران نوجوانی اتفاق میفته.
اصلا هم نگران نباش،قابل درمان هست.
من راستش اول بهت پیشنهاد می کنم قبل از رفتن پیش روانپزشک، یه روان شناس خوب رو پیدا کنی و بهش سر بزنی و مشکلت رو بهش بگی.اگه تشخیص این مشکل رو نخوردی که دیگه هیچی،ولی اگه تشخیص داده شد،غالبا بدون دارو قابل درمان هست.حالا اگه خود روان شناست صلاح دید،بهت می گه که بری پیش روانپزشک یا نه.
من به شخصه واسه این جور مسائل اول از همه رفتن پیش روانپزشک رو نمی پسندم،چون معمولا روانپزشک ها سریع دارو می دن و مثل روانشناس ها به درمان ریشه ای نمی پردازن.ولی در هر صورت انتخاب با خودت هست.
ان شالله همیشه سالم و سلامت باشی‌:)


مرسی ارغوان جانم از توضیحاتت خیلی کمکم کردی :*
حتما حتما به توصیه ت گوش میکنم و‌اول میرم پیش یه روانشناس
دکتره م برام توضیح داد که احساس درد توی قسمتایی که عصب ندارن از‌مشکلات روحی و استرس و‌این چیزا ناشی میشه..یه اسم همین مدلیم‌ گفت که الان ذهنم یاری نمیکنه،فک کنم همینی بود که تو گفتی!:))
ممنون عزیزم لطف کردی:*

__ پریچک __
موزیک خیلی ماه بود عزیزم :*

اگه پسر بودم پیدات میکردم و عاشقت می شدم ... میرفتم به شکار گوزن و شاخشو تقدیم یه نیم نگاهت میکردم :)) تازه اگه پسر بودم موهامو بلند میکردم :))


آخ از این بچه های نفهم نوجوون با اون صداهای کلاغیشون ... 
یروز پنجره رو باز کردم و با همه وجودم داد زدم از زیر پنجره اتاقم گمشید کنار .. :)))
تازه لازم به ذکره بازم اگه پسر بودم از بالا پشت بوم جیش میکردم روشون :)))) والا ...


تو نازنینی که با هربار خوندنت پر میشم از خنده و شوق ...
کلی بوس برات فرستادم .. بارونا بهت میرسونن :*****

وقتی تو با سلیقه قشنگت تاییدش میکنی یعنی حتما ماهه!:)


ای جان ای جان...مردم برات که من پری!:*)
اگه پسر بودی به این فک میکردم که اگه دختر بودی چه‌ دلبری میشدی!*-*

خیلی خوب بود!:))))))
من نهایت عکس العملم این بوده که کلمو از پنجره بیارم بیرون نگاشون کنم با خصم!اونام محل شتر بم نذارن بازم عربده بکشن!
این عاااالی بود!:)))))کاش پسر بودی اصن!:)))))

دلم رفت از مهربونی و قلب قشنگت...وقتی رسوندن منم چندتا ماچ گنده برمیگردونم بهت!:***

هاتف ..
وقتی که کاری صورت نمی گیره مسلما آسایش ما تاوانش رو میده
ما که نمی تونیم تغییرش بدیم . برای تغییرش هم کاری نمی کنیم . پس مجبوریم که آرامش مون تاوانش رو بده!
متاسفانه خیلی چیزها فرهنگ سازی نمیشه کرد اینم روش!

آخرین راه حلی که برام مونده اینه که بیام اینجا غر بزنم!

الانم که دیگه بحمدالله بارون داره میاد به نم کشیده میشه دم و دستگاشون!

هاتف ..
مگر باران رحمی کند و نجات دهاد :|

نجات داد!:))

محمود بنائی
اتفاقا همین الان بعد از مدتها! داشتم چرت می زدم، که دیدم صدای شرشر آب، نعره خانم همسایه و تق و توق و وق و ووق بچه های توی کوچه میاد!  دو تای دومی عادی و قابل قبول بود اما اولی نه! بیدار شدم دیدم نظافتچی داره سقف پارکینگ را با فشار آب شلنگ، به صورت پرشی موجی میشوره :/
شاخ گوزن :) شاخ آدم قبول نیست؟ همینجوری خشکش کنم، دستاشم باز کنم، جای جالباسی بزاری جلو بخاری؟
موهات درد میکنه ؟🤔 استامینوفن مالیدی تا حالا؟ 
ولی جدی من هم این مشکل را داشتم که توی16، 17 سالگیم بود! اما ما اونموقع نمیدونستیم چیزی به اسم روانشناس و روانپزشک خوراکیه یا پوشیدنی! واسه همین به مرور زمان و پیدایش مشکلات جدیدتر و مشغله های جدیدتر، از سرم افتاد.
اون چوب دامبلدورر را من امتحان کردم جواب نداد، حتی شمشیر جنگ ستارگان هم امتحان کردم جواب نداد! دنبال عصای موسی هستم، شما برو سراغ شمشیر کیل بیل!
در مورد آخر هم اصلا درست نیست که آرزو کنید سر به تن کسی نباشه، نوچ نوچ نچ! مگه داعشی هستیم ما؟ این همه راه حل های جدید اومده :/ تزریق، اتاق گاز و... 

بچه های کوچتون صداهای عجیبی میدن یکم مراقبشون باشین خلاصه!

یکم عمیق تر میخوابیدی یه ضد جاذبه وصل میکرد سقفو زیر سرت میسابید!:))
گوزن از آدم خوشگلتره!نیس؟!
نه این دفعه امتحان میکنم راه حل خوبی بود!:))
امیدوارم مشکلات منم بزرگ تر بشه از سرم بیفته! :|
شمشیر کیل بیل!:)))اون کلاه فلزیه ی saw م خوبه ها...که مث تله موش یهو میپره دهن آدم قد اسب آبی باز میشه خون میپاچه بیرون!!
بنده خدا اگه میدونست با چندتا آهنگ خوندن قراره هولوکاستو روش پیاده کنیم همون اول فلفل میریخت دهن خودش که دنبال خوانندگی نیاد!!

پرهام :
میخوای آووداکداورا رو روی اون پسربچه های مردم آزار کوچه تون اجرا کن(به خصوص این نره خرهایی که نارنجک میندازن) بعد اونایی که دهنشون صدا میده رو سوار بر گوزنت بیفت دنبالشون(یه مورد استفاده ی دیگه از شاخ گوزن) :/
بعد چوب جینی ویزلی 100 تومن؟ والا خود جینی ویزلی صد تومن نمی ارزه دختره ی نچسب!(این نفرتم به جینی ویزلی رو از دوران "دمنتور" به همراه دارم، نمیدونم عضو اون سایت بودی یا نه، یه نفرت بی دلیلی نسبت به شخصیت جینی ویزلی وجود داشت اون موقع ها که هیچ وقت درک نکردم :D)
قبلا درباره ی آقا یوسف پست گذاشته بودی؟ چرا آقا یوسف رو به جا نمی آرم؟:) ولی من رو یاد رمان به خدای ناشناس جان اشتاین بک انداخت، اگه درست یادم مونده باشه، پسره فکر میکرد روح پدرش توی یک درختیه. دلش که تنگ میشد درخت رو بغل میکرد..
بعد عکس فروغی داری رو دیوارت؟ کم کم داری من رو یاد ترانه ی "کوچه ملی" رضا یزدانی میندازی! این حجم از نوستالژی بازی دیگه غیر طبیعیه، حالا خوبه دوران شاه زندگی نمیکردی وگرنه الان دق کرده بودی :)))
7) منم به گیتاریسته حسودیم شد! صدای عجیبی داره گیتارش، یه فضای اسرارآمیز و دوست داشتنی ای درست کرده.. ممنون بابت آهنگ:)

اینا دیگه صدای نارنجک نیس،همچین صدایی فقط بلعیدن بمب و منفجر شدن امعا و‌احشا رو میطلبه!

پیشنهاد خوبیه!:))این توصیفت منو یاد یه صحنه از راز بقایی انداخت که ۵،۶سالم بود میدیدم...یارو از در فروشگاه میاد بیرون یه گوزنه با شاخش پرتش میکنه زمین بعد روش قدم رو میره،قشنگ آش و لاشش میکنه..اینا چی بود من میدیدم آخه؟
احتمالا دلیلش اینه که اکثر دخترا رو هری کراش داشتن،پسرائم که خود هری پنداری داشتن از هرماینی خوششون میومد،همه این جینی بنده خدارو اضافه میدیدن!:))
آخی دمنتور...عضو نبودم ولی بعضی پستای انجمنو میخوندم
نه تا حالا راجبش نگفته بودم...آقا یوسف اسم حسن یوسفمه،یکی از اعضای جدید اتاقم!:)
جانم چقد قشنگ...شاید  آقا یوسفم روح باشه،روح یه پیرمرد مهربون دل نازک
ایده ش مال یاسی بود،یه بار راجب اینکه عکس آدمای دوستداشتنی زندگیشو رو دیوار اتاقش زده نوشت،منم دیدم چقد دلبره اینکار،یه طرف اتاقمو پر کردم(جنبه ندارم کلا!!)،بعضی عکسارو عوض میکنم و آدمای جدید میذارم،ولی فروغی همیشه بوده:)
کاش بودم!-_-
دقیقا...گیتارشم صدای سرد مرموزی داره...خواهش میکنم!:)

چپ دست
عارضم خدمتت که مورد 4 مرضیه منم هس:))

زشته که اینو بگم ولی خوشحالم که هم درد پیدا کردم که درکم کنه!:))

کنت مونت کریستو
اصلا انگار این پسرای کوچه آفریده شدن برای حرص دادن ماها:))

کوچیکن یه جور حرص میدن،بزرگن به جور!:))

sina S.M
این دختره اخر پستت که زده زیر آواز اگه پسر میشد محسن نامجو میشد ! 

راس میگی،به شباهتشون توجه نکرده بودم!:))

ــ یاس ــ
مورد اخر-یه همچین حسی به صدات دارم(چشم غره میرود) =)) 

چه خوبه مینویسی و با یک نیش گشوده وبلاگ رو ترک میکنیم^ـ^

یاسی تو که صدات ته دلبری و ایناس که دیگه!😊


چقد ذوق میکنم واسه اون نیش گشوده!:*)

!!!!!
میگم من هنوزم ته سالن وایستادم و دارم با شوق میخونم و لذت میبرم :-) فقط خواستم اعلام حضور کرده باشم :-)

فک میکردم دیگه نمیخونین!:)

ممنون که لطف دارین به اینجا!:)

!!!!!
بیشتر به خودم لطف میکنم که اینجا رو میخونم :)
اصلا یه حس خوبی با خوندن پیدا میکنم...

حتی تو اعماق این حرفتونم رگه هایی از لطف به اینجا و اینا بود!:))

در کل مرسی که با گفتنش باعث میشین منم حس بهتری داشته باشم به وبم!:)

خاتون ..
خانوم شما از پست قبلیت تا الان باید حداقل پنج تا پست جدید برامون میذاشتی ما میخوندیم، لذت میبردیم .چرا هیچ خبری نیست؟چه وضعشه:|

اصلا از نیمه دوم اسفند به بعد انقد ساعت رو دور تنده که همه چی از دست آدم در میره!:)

عزیزمی چشم حتما میذارم این چندوقت!:)

negin
میدونم دیگه دوروز دیگه باید بیام بااون چوب دامبلدور دنبالم کنی😂😂😂😂

تضمین نمیکنم که همچین کاری نکنم!:دی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کمی‌ از «منـ»ی که دوست داشتم باشم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان