بی بختی بای دیفالت در من نهادینه شده اصن!!

من هی میگم شانس منو بید زده...هی شما انکار کنین...هی بگید نه!!

الان اصلش این بود من تو بریتانیا بدنیا میومدم و پرورش  می یافتم و به زندگی عادی خودم ادامه میدادم، خلاصه که سربه زیر میرفتم دانشگاه و سر به زیر برمیگشتم خونه...

بعد ملکه الیزابت منو تو یه ختم انعامی سفره حضرت ابلفضلی چیزی میدید...میگرفت واسه نوه ی لعبتش هری!

هم من این همه مصیبت نمیکشیدم،هم اون هری طفل معصوم میفهمید زندگی با یه دختر فرشته مسلک و حوری سیرت چجوریه!

خدایا این حرکتت که گردالی قرمزه ی منو تو گوگل مپ با دست کشوندی از بریتانیا انداختی ایران ظلمه به این برکت... نه حق من بود نه حق پرنس هری بدبخت!

MasiRika
هانی هستم
بیچاره پرنس هری. می‌تونست زندگیش از این رو به اون رو بشه :(

دیگه دست تقدیر بود که اونم طعم خوشبختی رو تو زندگیش نچشه!😊

خانومِ حدیث :)
:دی  خعلی ظلمه اصن

بوی تمسخرو حس میکنم!!😁😁😁😁

Bahar Alone
حیف شدی خاهر:))))

هعععی بهاااار...😢

محمد رضا
عجب متن باحالی...

متن نیس که بدبختیامه!-_-

Pary darya
((((=عالی بود 

مرسییی!=)))

الکس وات
امیدوارم پرنس هری خدا رو بابات این بداقبالی ببخشه :| 

این حجم از بداقلالی قابل بخشیدن نیس!-_-

مهر2خت 69
طفلک اون هری بختش سوخت که او قسمتش نشدی:دی

آره اصن واس همینه الان سمت هرکی میره بعد چندمدت ولش میکنه!^_^

.. Ie nafar
اخه تا چه حد ظلم اخه تا چه حد

این حجم از ظلمو برنمیتابم!

🍁 غزاله زند
😂😂😂 واقعا حیف شده...

خیلییی غزاله...خیلیییی..😢

نی لو
منم بریتانیا به دنیا اومده بودم زن هری میشدم، هری شما نه ها، سوتفاهم نشه! هری پاتر :دی

داشتم غیرتی میشدم که دیگه رفع ابهام کردی!!^_^
عه رون ویزلی رم میدادی به من؟!از بچگی جزو فیوریتام بوده اصن!^_^

دیاز پام
سفره و ختم خیلی خوب بود :))

ندارن نه؟!:))

baro Ok
بهتر از هری نبود ؟ ؟ ؟ ؟

چرا... پرنس ویلیام بود که زودتر ازدواج کرد!^_^

گیسو ..
هنگام خوندن پست فقط اشک ریختم واسه این بخت بدی ک گریبان گیرهری شده..طفلیه مظلوم:((

بمیرم برات شرمنده روز تورم خراب کردم با این پست سوزناکم! :(

هلما ...
همه به کنار ظلم اصلی به ملکه ای الیزابت شده "عروس" به این گلی از کف اش رفته.
مطالب ویزاتو اوکی کنیم برا ختم انعام پیش رو برسی؟؟

از این نظر بهش نگاه نکرده بودم!!
همین دیگههه...بنده ی خدا هی از دست این لباسای جلف و زننده ی کیت ده بیس سال پیر میشه!
منو داشت دلش به این گرم میشد که  حداقل یکیمون خانوم و سنگین لباس میپوشه!!^_^

نی لو
از رون متنفرررممممم :))
مال خودت :دی

اوووخوی!!
چرا بچه به اون مظلومی؟!

فرید صیدانلو
:((( شور بختی خواهر :دی

والا! -با گوشه روسری اش اشک هایش را پاک میکند-

Miss pocker face
عزیزم :) 
پرنس ویلیام بهتر بوداا کاش یه چند سال زودتر تو بریتانیا دنیا میومدی:دیییی

از اینکه شانسه ماها رو بید زده هیچ شکی توش نیست:)

آره منم اونو بیشتر میپسندیدم!^_^

خسته م از این شانس بید زده!!قرص برنج بخورم از این بیدای مفلوک خلاص شم!-_-

Mr. Maleki
هری چه زجرری بکشه که تو نیستی پیشش..

بمیرم براش!!:"((

صخره .
جیگرم خون شد!
آه هری... آه زندگی اسف بار هری...

آه بریتانیای دلگیر بدون من حتی!!^_^

گیلزاد
پرنس هری همونیه که الان با مگان نامزد کرده؟:)))

دلم خونه از دستش! آره آره خود خیرندیده‌ش!:`((

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کمی‌ از «منـ»ی که دوست داشتم باشم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان