و باز هم اجحاف در حق این اقشار مظلوم جامعه! ^^

میخوام یه میز عصرونه ترتیب بدم...

یه لیوان شیر گرم با پیراشکی شکلاتی...با نون تست و کره و مربای توت فرنگی...

یه کارت دعوتم بدم خدمت این موخوره های عزیز بشینیم دور میز که باهاشون چارکلوم حرف بزنم!!!

بگم...عزیزای دلم...خوشگلای من!لیدیز اند جنتلمن..

این همه مو صاف،مو لخت، مو موج دار....چرا موفرفریا آخه؟!

اینا امروز موهاشونو از ته میزنن،فرداش میرسه تا پایین کمرشون!چرا؟!چون مسیر مستقیمو میاد پایین...

مال ما تا 88 دور تو هوا پیچ بخوره...تا فرعی و کوچه پس کوچه و هزار تا دالون و زیر گذر و میونبرو رد کنه...به سن 121 سالگی میرسیم میمیریم دیگه مو میخوایم چیکار!

میدونی وقتی یه بدبختی مث من سالیان سال تلاش میکنه موهاش بلند شه و هروقت به اندازه مطلوب میرسه میاین بسان بی خانمان های پایین شهر تگزاس روش سکونت میگزینین چه عذابی میکشیم؟!

شما بویی از احساس نبردین؟!

اصن قدمتون روی چشم...بیاین سالیان سال همینجا زندگی کنین تولید مثل کنین زادو ولد کنین...واس دختراتون جهاز بخرین پسراتونو دوماد کنین...

ولی دیگه چرا نوک موهای آدمو 4 تا رشته میکنین میاین بالا؟!

همون پایین جسدتونو نگه دارین دیگه...

چی میخواین از جون ما لعنتیا؟!؟



پ.ن:خبر دارین ما داریم از نقشه محو میشیم دیگه؟!

پ.ن 2 : هوا گرم جونم میشه برگردی؟!؟بدون تو ....و پتو پیچ شده... تحمل این زندگی سخته!

MasiRika
negin
منم کلی حرف باهاشون دارم ب همین برکت😑
خسته کردن منو ول کنه من نیستن😕
واقعن سیل داره شمالو باخودش کجا میبره😂😂

یه مدت راحت شدی از دستشون حداقل!:))

نبودی ببینی خونه رو با دست نگه داشته بودیم که آب با خودش نبردش!^_^

توکان ..
حرف دل منه ://

خوشبختم هم درد عزیز!:)

آقای سوژه خوار
داشتم میخوندم کلا یه لبخند رو لبم بود :))
یکی از دوستام رفت موهاشو لخت کنه ( لَخت) بعد از اون مواد شیمیاییا زد
موهاش صاف شد
بعد خیلی خوشحال بود 40 دیقه بعد دوباره مث اولش شد :)))

چه حس خوبی داشت این جمله اولیه!:))
بممممیرم میدونم چقد روان آدم بهم میریزه سر این مدل قضایا!!=|
اصن همیشه اینطوریه ها!!مثلن صد دور اتو بکش صاف شه،یه قطره آب بهش بخوره مث فنر جمع میشه! :|

آقای میم
آها یه خاله داریم میشینه نوک موهاشو نگا میکنه دو سرم میشن موهاش خخخخخخ پ اینه میگفتم این دیونس اینطوری میکنه :)

نمیدونین چه حسرتی تو نگاهشه وقتی به اون دو سر شده هه نگاه میکنه!! :(
مث اینه بچتو بذارن جلو چشت با یه کارد قصابی بزنن از وسط قاچش کنن! :|

ree raa
وقتی موهای فرفر خوشگل داشتین ،فکر زمستونتون نبود ؟:دی
والا ! وقتی ما میرفتیم شیش ساعت آرایشگاه فر میکردیم واسه یه شب، بعد به ماشین میرسیدیم میدیدم باز شده کلا شما میرفتین یه دوش میگرفتیم بعدم یکم موس میزدین و فرفر فر فر ! حالا انصاف بود موخوره هم فقط مال ما میشد؟ نه انصاف بود؟:دی !!! 
=))))

الان در عکس خوشگلی مشاهده میکنین عایا؟!؟شبیه هندزفری گره خوردس!:))))))))))
کم کم دارم قانع میشم مث اینکه!!^^
نه والا انصاف نبود!!^^

TiaRa
To baz shorou kardi be ghor zadan?😁😂

عه من کی غر زدم؟!؟!=)

صخره
یه سناد بزنین با عنوان مو خوره خر است:)

موخوره حتی قادره به اون ستاد هم نفوذ کنه!! :|

رایان خادمی
با اینکه تجربه نکردم اما درکتون میکنم‌

مچکرم!!! :))

خانومِ حدیث ^_^
من موهام تا پایین کمرم بودکوتاه کردم تا گردن دست از سرم برداشتن  :دییی
کتیرا بزن  :))
یا 5سانت بچین  :))
+دنبالیده شدی  :)

من ببعی میشم کوتاه کنم!:))))))
5 سانت خیلیییییه! :(
تو هم!:) *_*

الف سین
سلام
مشکل خاصی نیست
مراجعه کن به این سایت انشالله مشکلت حل میشه
http://tebeslami.net/

خیلی خیلی مچکرم از لطفتون!:)
ولی موخوره درمان نداره!پیشگیری داره!:)

شقا
منم رفتم حموم موهامو سشوار نکشیدم گذاشتم خودش خشک شه الان جوری فر شده الان یک سوم طول واقعیش به نظر میرسه :|
موخوره هم دارم :|
ما را در غم خود شریک بدان

الان لازم شد این بند رو هم به مصائب موفرفیا اضافه کنم که موها بسیار بسیار از آنچه که میبینید بلند تر است!!
فقط پیچ خورده متاسفانه!!-_-

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کمی‌ از «منـ»ی که دوست داشتم باشم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان