هندزفری را دریابیم خواهشن!!

پسر همسایه ی عزیز!!

تقاص شکست عشقی شمارو  ما نباید بدیم که برادر من..

اگه یکم فرهنگ اجتماعیتو ارتقا میدادی و ولوم آهنگو تا ماکزیموم پاره شدن پرده گوش اینجانب بالا نمیبردی شاید طرفت ولت نمیکرد!

همه ی اینا به کنار...به جون تو که نباشی میخوام دنیام نباشه (!!!) من اسم ساسی مانکنم میاد خندم میگیره...اصن وقتیم که با صدای ماتم بار میخونه "منو ندید...چه ساده باهام بد شد" و این بساطا،من اتومات تو ذهنم "موشول اینا کوجائن؟! " پلی میشه!!!

حداقل بزن بعدی...شاید ترک بعدی داریوشی چیزی بود...لااقل منم یاد بدبختیام بیفتم چارتا گوله اشک بریزم واس این بخت سیاه شده م!!

اگه سلیقه عشقیتم مث سلیقه آهنگیت باشه به درک که رفت!!

این دو روز زندگیو زهر مار خودت نکن!!یک دست جام باده رو فعلن جور کن نمیخواد دست دیگه ت به زلف یاری بند باشه!!بشکن بزن با دست خالیت!

آقا!!!!...اون وامونده رو خاموش کن تا نیومدم تو کوچه این کتاب تست زیستو نکردم تو حلقت...


پ.ن : این پسر همسایمون همون +اینه!!!!چندوقته نمیاد زیر پنجره م داد و فغان کنه سر گرل فرندش که چرا مانتو قرمزه رو پوشیده بودی،واس همین به این نتیجه رسیدم کاتیده شده رابطشون!!


پ.ن بی ربط! :شما خردادیانو پرت کن تو یه اتاق درو قفل و کلید کن...یه آهنگ داریوشم براش بذار...اگه با همون قر 180 درجه نداد من موهامو با نمره صفر میزنم!به این برکت!!


پ.ن بی ربط تر! : من صدای ایشونو دوست!بسیار دوست!ایرانیم هستن! 📎کلیپش



*10:45    *فک کنم آخرین نفری باشم که فهمیده لئوناردو کوهن دیگه نیست...



MasiRika
منِ مجازی
واااای انقدر بدم میاد از ساسی و تتلو از این جنس خاننده ها :|
آهنگِ جدیدِشو شنیدی عینِ أنت معلم عه :|

یه آجر ور دار ببر بکوب تو سرش :| به خدا راحت میشی :/

من نیز نمیپسندم! :)
السلام و این حرفا؟!:)))))معنی ایم داره آهنگش یا فقط یه چیزی خواسته تو هوا بگه!؟ :|

اصن از تصورشم دلم خنک میشه!^_^

Bahar Alone
ما هم پسر همسایه داریم:/شمام نیز!!!
والا ماله ما سرش اینقد شلوغه شلوغه!!
فقط کافیه شربت بده تو کوچه...دخترا آوار شن رو سرش://به همین برکت قسم!!!

شاخ دارین تو کوچتون پس!!^_^
تو پسر همسایه م بخت نیاوردم بهار! :|

ree raa
اخه چرا اینقدر خوب مینویسی :)) اصن ادم کیف میکنه ^ـ^ 
یه لبخند گشاد نشوندی بر لبانم، خدا لبانتو به خنده گشاده کند :))))

منم از کامنتای تو کیف میکنم عزیزدل جان! :*
همیشگی باشه لبخندت! :)

Mr. Maleki
:دیی
خیلی باحال..

مچکرم! :دی

مجتبی مطوری
اخرین نفری متعسفانه):

هعی!! :(

sina S.M
کوهن رو خدایی نمیشناختم و اینا !
خب سوژه آهنگای ساسی که معلومه کیه .. دنیا سیاهبخت 😂 

راستی به نظرم با پست گذاشتن درباره این قضیه نمیتونی درس بخونی ها ! خدایی برو بهش بگو رو در رو 

خواننده ی یکی از 10 تا آهنگ محبوب زندگیم بود! :)

کشتن مارو اون دوتا! -_-

رابطه ای نداریم باهاشون آخه!!یه کاره برم به پسر مردم چی بگم!؟ :)))

ɐɹɐɓol •_•
خداروشکر ما از این بدبختیا نداریم ://

بزن شتکش کن طرفو :///

دری از رحمت الهی به طرفت گشاده شده!! :)

خیلی تمایل دارم به این کار!:))

خانومِ حدیث ^_^
خدا صبرت دهد  :))
د خاموش کن اون لامصبو  :||

صبر داد ولی تموم شد!! :دی

سیّد محمّد جعاوله
سلام
لطفا دروغ نوشت رو دنبال بفرمایید
متشکرم.

هرکی بخواد دنبال کنه دنبال میکنه!!
چرا همیشه واسه وباتون فراخوان عمومی میدین؟!
اونم ده بار ده بار؟!؟

Bahar Alone
شاخ...شاخه شاخ!!!
در واقع شاید بتوان گفت مخاطب خاص بعضی پستهایم:)))

ژون دیگه!! :دی
چشم دلم رووووشن!!
بیام وبت ببینم این بی حیا بازیا چیه!!بدون خبر من!؟ ^_^

مکاترونیک خودرو
بایدبسااااااااااازی

نمیشه ساااااااااخت!!:))

علیـ‌ تَرین :)
واااییی :)))
ساسی مانکن و شکست عشقی ؟! :| مگه ساسی شاد نمیخونه ؟! ساقیا می می ... ؟! :دی
راستی چطور صداش میاد تا اونجا ؟! مگه با چی پخش میکنه ؟! :دی


* Dance me to the end of love :(((( 

یه مدت دید دیگه شاد جواب نمیده زد تو کار آه و ناله!!
متاسفانه پنجره ی اتاقم که باز باشه صدای سنگ ریزه های زیر پای کسی که داره تو کوچه راه میره م تو اتاقم میاد! :|

*famous blue raincoat :(

the_ emperor
خوشبختانه پسر همسایه ما یک عدد زن و یک عدد مهدیار کوچولو دارد .

کاش این فرد مذکور نیز سریعن واجد عهد و عیال شود! :|

the_ emperor
:| گفتم چ وبلاگ آشناس...نگو قبلا هم اومدم...از شاوشنک شناختمت :))

وبلاگتون همیشه همین بود یا عوض کردین؟!آخه تو اون پست ندیده بودمتون! :دی

pary daryay
(((((-: یکم فرهنگ خواهشا

فرهنگ در این بشر نفوذ ناپذیره متاسفانه!!:)

pary daryay
پستاتو میخوندم دیدم عه/-:موهای منم فره-_-

چقد ذوق زده میشم فرفری میبینم!!خوشبختم فرفری جان!*_*

pary daryay
((((-: دی: یه جور گفتی فر فری یاد فلفلی افتادم
اساسا ماها خیلی خاصیم /-: وقتی بین  این همه موی لخت و زشت و بدقواره (مدیونی فک کنی حسودی میکنم) موهامون فر و موج داره خیلیم خوبه /-:

چند وقت بود داشتم به این فک میکردم که اسم این آقاهه چی بود که تو برنامه کودک حرف نمیزد! :|

واقعن این شونه تو مو گیر کردنا خاصه!! :دی

the_ emperor
ایشالا :)) 
والا قبلا ی وب داشتم ک کلا بیخیالش شدم.مربوط نیشه ب عهد بوق.
بتازگی هم این وبلاگو زدم ..اسمم هم بتازگی عوض کردم.
راستی من فر نیستم ولی فر ها را دوست دارم :))

چرا تصمیم به تحول گرفتین؟! :)
منم قبل این وب یدونه تو بلاگفا داشتم...که رسمن محوش کرد! :|
اظهار نظر متفاوتی بود! :))

the_ emperor
والا 3 سال بود اون وبلاگو آپ نکرده بودم ترکیدن بلاگفا هم با توجه به اینکه پست جدید نداشتم در وبلاگم اثری نداشت.بنظرم باید هر ماه ی بکاپ از وبلاگت بگیری ک اگه بعدا اتفاقی مث بلاگفا افتاد بتونی بر گردونی نوشته هاتو.
مدتها هم تصمیم داشتم ی وب بزنم برا خاطرات و اینجور چیزا.ک در نهایت انجامش دادم.
نیاز به تغییر شدیدا حس میشد :دی

والا ! نگاه من همیشه متفاوت بوده :))

آدرس وب قدیمیتونو نمیذارین؟!^_^
منم وبم اونقدرا جدید نبود...منتها نمیدونم چرا همه چیش پرید..
راستشو بخوام بگم اونجارو بیشتر دوس داشتم! خیلی جدی تر مینوشتم!

:)))))))))))))

negin
ی لطفی کن ایندفه اومدم این بدبختو بم نشون بده
از زندگی راحتش کنم حداقل تو کنکورتو باآرامش بدی😑😑😑

از پنجره ی اتاقم میشه خونه ی سمت چپی!! :دی
از زندگی راحتش کنی باید تا 40مش اینجا صدای جیغ و آه و ناله باشه! :|

امیری حسین و نعم الامیر
عالیـــــــــــــــــ

مرثی! :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کمی‌ از «منـ»ی که دوست داشتم باشم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان