چال مجازی!

خدا نکنه یه نفر با هزار جور پوزیشن لبخند زدن جلو آینه ،

یه چال کم عمق کج و کوله اندازه ی سوراخ جوراب توله مورچه

تو منتها الیه سمت راست گونه ش پیدا کنه....

تا تو همه ی عکسای دسته جمعی سه رخ واینسته کل جمعو معطل استحضار کردن اون چال وامونده نکنه

و به زور و زحمت اون نقطه ی مبهمو به نمایش نذاره

ول کن کن ماجرا نیس!!!

 

حال نوشت!:به شخصه معتقدم...اونجایی که شاعر میفرماین :"همه درد دنیا...یه شب درد من نیست.." ، منظورش درد فراغ یار و این صوبتا نبوده...قطع به یقین میگم دوستمون اون لحظه مث الان من مژه درد داشته...!!

 

+بیا تا مرا بود نیمه جانی... :)

 

 

 

 

MasiRika
♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
:)))

:)

👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
مژه درد؟!
چجوری خدایی؟😃😃

خودمم درکش نمیکنم!!دنبال علتشم! :))

پرتقالِ دیوانه
والا من که تو چال داشتن قشنگی خاصی نمیبینم
مگر اینکه چی بشه

شاید اگه منم چال داشتم به چشمم خوشگل میومد! :))

شکوفه .
مژه درد؟؟
امان از فتنه های آخرالزمان

عاشقتم یعنی! :))))))))))))

sina S.M
تو این عکسه که من چال نمیبینم. مگراینکه عکس خودت نباشه :/ !

عکس خودمه! :/
من کی گفتم چال دارم!؟! :دی

fatemeh .m
مژه درد o_o

بلی! "O_O"  (خیلی سعی کردم مژه دار شهولی بیشترشبیه کارآگاه کوآلا شده! :)) )

محمدرضا عاشوری
چال لپ چه قشنگی داره؟  من نمیفهممش.

مژه هم مگه درد میگیره؟؟

به بعضیا میاد البته! :)
چرا همه متعجب میشین خب! :دی

Bahar Alone
اصن چاله خودمو عقشه:))))
مژه درذد:)) چه مرض باکلاسی:|

ببین اصلن عدالت نیس که تو هم موهات خرماییه هم پوستت روشنه هم چال گونه داری! -_-
داری قشنگ نظم آفرینشو بهم میزنی!!نقصی چیزیم داری ما دلمونو بهش خوش کنیم؟! :|

مهتابگردان ...
شاید پلکت داره گل مژه می زنه. یه جور التهاب پوستیه. یه کم درد داره ولی معمولآ بعد دو سه روز خوب میشه.

نه گل مژه التهاب ایجاد میکنه قبلش!:)
این فقط درد موضعیه! :))

هانی هستم
مژه درد :|

چرا همه پوکر فیس میشین؟! :دی

خنـــــــــღــــــــــده ڪدہ ツ
:):

بالاخره کودوم!؟ :)

the_ emperor
من ی چال گونه دارم شبیه ماه :دی
داشتم اهنگ وای وای وای وای جان جان جانو میگوشیدم یهو اومدم اهنگتو پلی کردم شدم این :|
مژه درد ک ندانم چیه ولی چشم دردو دانستم.  

حالا هی فخر بفروشین!^_^
حامد همایون؟!چه همه گیر شده این آهنگه! :))
چشم درد؟! OO

ree raa
تو جز اون یه نفرایی ؟:دی نه راستشو بگو:دی

من که جلو آینه خودمو کشتم ولی یه چال نصفه و نیمه م پیدا نکردم! :دی

ree raa
مژه درد؟ منظورت گل مژس؟ O_o

نه دردیه که مربوط میشه به ریشه ی یکی از مژه ها! :دی

مهر2خت 69
شاید مژه ات به جایی خورده که درد گرفته:دی

:))))))))))))))))))))))))
احتمالا رگ به رگ شده! :))

the_ emperor
به قول دوستان میتونیم میفروشیم خخخ
 اره همون...خخ تی وی پخش کرد خوشم اومد دان کردم 
ب دردایی ک در اون ناحیه چشم و اطرافش رخ میده میگم چشم درد...دقیق نمیشم.

اسیریم ما از دست شما چالیا!!!:)))
تلوزیون ایران؟! O_O
من هنوزم متوجه نشدم! :دی

Bahar Alone
ها... لاغرم:|

این الان نقص محسوب میشه بهار جانم!؟ :دی

Bahar Alone
تصحیح میکنم « مو طلایی»!!

هععععی زندگی....:))))

مجتبی مطوری
شعره خیلی زیبا بود(:

نگاهتون زیباست!!:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کمی‌ از «منـ»ی که دوست داشتم باشم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان