+18!

 

امروز که عمیقا به ۱۸ سالگی ام چنگ میزنم...

 

میدانم،دیروز زنی هستم که آغوش حریصش را برایم باز کرده تا همه ی نطفه های حسرت را بر همه ی دیروزهایش ببندد..

 

و میدانم،فردای دخترکی هستم که میخواست دست امروزم را بگیرد و با خود ببرد،تا کمی زودتر بزرگ شود..

دخترکی که نت به نت امروز را بداهه مینواخت...بی آنکه بداند زندگی سازش را جور دیگری کوک میکند...

 

من...همه ی حسرت هارا...همه ی بودن هایی که نیست و درد نبودنش گر میگیرد را...همین امروز...داغِ داغ میبلعم...

و برای فردایم،تنها مشتی لبخند ته نشین میکنم...!

1395/9/28

#هجده_سالگی_نوشت

+و تنها صداست که میماند... :)

 


 

 

 

MasiRika
خنـــــــــღــــــــــده ڪدہ ツ
تبریک میگم^ــــ^
پس چرا پخش نمیکنهo_O

مرثی! :)
عوضش کردم! :)

زیر نور ماه
ما 18 سالمون شد هیچ کاری نکردیم .... خخخ

چرا؟؟؟

سالم باشید

 ضدحال خوبی بود! :دی

ممنون شما نیز! :)

ree raa
وای خدا صدات ♥ـ♥ دوست موفرفری دوست داشتنیم
مبارک باشه تولدت ... خیلی مبارک باشه :)) چقدر خوبه که به دنیا اومدی^ـ^
فردات پر باشه از لذت و رضایت این روزایی که میگذره و من مطمئنم به بهترین شکل به فردا میرسونیش... به بهترین شکل...

آرزوهاتو از خدا میخوام جانم... مبارکت باشه ... لپتو از طرف من ببوس :دی 

ای جان مرسی دوست مهربون من! :)
ممنون از انرژی دادنای همیشگیت عشقول جان! ♥♥♥♥

این مورد آخر سخت بود! :دی

ree raa
از عکس چیز زیادی معلوم نیست ، ولی شکل پایین صورتت به طرز عجیبی منو برد به گذشته و دوست دوران دبستانم... اسمش یاسمین بود، چقدر به نظر شبیهش میای:))

خوشحالم که با دیدن عکسم یاد دوست قدیمیت افتادی! :)

♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
تولدته؟؟؟؟

بلی! :)

ɐɹɐɓol •_•
به سلامتی =)
عاشق صداتم ینیا =)

لطف داری عزیزدل! :))

منِ مجازی
به به =)
مبارکتان باشد این 18 سالگیِ مشهور :)
باشد که ما نیز به این مرحله بلند مرتبه از زندگانی برسیم =)))

این نیز کادوی شما : http://goo.gl/ThpOVO
و کو کیک و شیرینی ما ؟ =/

چه آهنگش خوب بود!!! :دی...عروسی دهه شصتیا! :دی
خیلی خیلی ممنون! :))))
اینم کیک!^_^ :
https://d3ron78b41yh6p.cloudfront.net/wp-content/uploads/sites/2/2014/05/Fathers-Day-Cake-web.jpg

حمـ ید
مبارکها
انشاا.. +118 تایی شدنتان...

خیلی مچکر! :)

Mr. Maleki
تولدتون تو این روز عزیز مبارک!
آرزومندم عمر با سعادتی داشته باشین.

خیلی ممنونم...:)
امیدوارم شمام مث عکساتون همیشه پررنگ باشین! :)

پژال ..
تولدت مبارک عزیز دلممم.ایشالا که روزات پر از شادی و سلامتی باشه..

ممنونم پریا خانومی عزیز! :)

sina S.M
باریک !‌ 
منتها خط دوم را اشتباه خواندی (یا لاقل آن آقا هه که دادی بهش بخونه اشتبا خوند !) دیروز هایم ٬‌نه دیروز هایش !! 

:دی 

مرسی دقت!!^_^
اشتباه تایپ کرده بودم...تصحیح شد!^_^

sina S.M
راستی باریک توی کامنت قبلی به معنای تولدت مبارک هم هست ! :دی 

باریک چه معانی گسترده ای داشت و ما خبر نداشتیم! :دی

Bahar Alone
تولدته؟؟؟ ای جااااانم:))) موبارک^______^
:*

ای ژوونم مرسی بهارم! :)

محمدرضا عاشوری
تولدتون مبارک باشد :)

ممنونم تولد شمائم مبارک! :دی

pary darya
مبارک عزیزم کیک کنکورت انشالله

کیک قبولیم دیگه؟! :دی

ابو اسفنج بلاگفانی
تولدتون مبارک!

خیلی مرثی! :دی

مهر2خت 69
مبارکه

تچکر! :))

سید مهدی
با عرض سلام و ادب
زادروزت شیرین، پرعشق و نورآفرین باد.
قهقهه هایی آسمانی و آرامش زلال زندگی را برایت آرزو دارم . . .
تولدت را تبریک می گویم و دعاگویم مزرعه ی زندگی ات
همواره پر از محصول موفقیت و بردباری باشد . . .
برادر کوچکت سید مهدی

خیلی ممنونم از لطفتون..:)
شاد باشین همیشه:)

شکوفه .
تولدت مبارک جانا
هیجده سالگی بهترین سال عمرم بود. ایشاللا واس تو هم باشه :)

ممنون شکوفه جان دوست داشتنی! :)

the_ emperor
masi جان تولدت بسی مبارک :)
+
صدای خودت بود؟
یادش بخیر منم هنوز صدامو دارم :)

مرثییی! :)
+
بعله! :)
گذاشتمش واس چندسال بعد...:)

مجتبی مطوری
هیجده سالگیتون مبارک😃
انشالله 118بشین😂

خیلی خیلی ممنون! :)

👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
وایــــــیییییی
چ صدای باحالــــــی😍😍😍😃😃😃
تولدت مبــــــآرکـــــ...
روزهای خوبی در انتظارته
دخترک😊😊😊😊

فدات فیروزه خانومییی! :)
امیدوارم... :)

علی ک.
هپی هپی

مرثی مرثی!! :))

هانی هستم
مبارک باشه هجده سالگی و پر از اتفاقات خوب

خیلی ممنون دوست عزیز! :)

منِ مجازی
من کیکِ اینجوری قبول ندارم ها :| از کِی تا حالا شیرینی و کیک مجازی شده ؟ =| ها ؟
با پیک بفرس بیاد مالِ منو =))))))))

اصن منم کادوی اونطوری قبول ندارم!! :پی

baro Ok
مبارک

ممنونم! :)

Bahar Alone
بمیری با اون صدات^__________^
خیلیییییییی قشنگه:))
این عدالت عسد عایا؟:|

اصن خیلی دیگه لطف داری تو به من! :دی
مرسی عزیزززززززززم!:))

Bahar Alone
دریافتشو بزار :)))

چشم! :)
لبنک

pary darya
((-: کنکور اگه تموم بشه هم کیک دادن داره باور کن
قبولی که دیگه نگو

وای پری...پری...پری...
تموم شه یه نفس راحت بکشم!!

پنیر سوئیسی
هوم . با تاخیر باید بگم مبارکه . 
میخواستم یه متن طولانی بنویسم و بگم که قدر این دوران انتهایی نوجوونی و این ماه های آخر دبیرستان رو بدونید . بعد یه لحظه حس آثار باستانی بودن بهم دست داد :/ گفتم مگه چند سالمه خودم ؟ یه جور نصیحت میکنم انگار شصت سالمه . ولی خب به هرحال این دوران به طرز عمیقی دلنشین و پرماجراست . رفاقت های دبیرستانی توی این دورانه که عمیق و ریشه دار میشه . میشه زنگای تفریح تو پاتوق دور هم جمع شد و مسخره بازی درآورد . میشه دسته جمعی رفت سینما . میشه رفت جشن تولد . میشه رفت ساعتها حرف زد و ساعتها خندید و خلاصه میشه حسابی از معاشرت با رفقای صمیمی لذت برد . سعی کنید از هر لحظه اش لذت ببرید واقعا . و از صمیم قلب امیدوارم که این طور بشه .

راستی این کاپشنی که تو عکس پوشیدین همونیه که پدرگرامی اذعان داشتن که شبیه لباس فرم زحمت کشان شهرداریه ؟:)))

خیلی ممنونم!:)
همه ی اینا مال یه سال قبله!:)
سینما...پارک...تولد...
وقتی آدم میرسه به کنکور...حتی یه قدم زدن نیمساعته ی تنهاییم کلی عذاب وجدان به آدم اضافه میکنه که ای وای میشد این نیمساعتو یه صفحه زیست خوند!!!
طرز تفکر آدم تو این یه سال به شدت سطحی میشه!و انقد تک بعدی میشه که وقتی برای لذت بردن از زندگیش پیدا نمیکنه!!
چون اینارو گذروندین اینو میگم!:)...منم خیلی دوس داشتم از امسالم لذت ببرم...ولی خب متاسفانه....
ولی مرسی بابت این کامنت...حتی فکر کردن بهش هم لبخند آورد رو لبم...:)

چه دقتی!!:دی
نه اون یکم نارنجیش جیغ تره!! :دی

sina S.M
شایدم اشتباه خوانده بودی و درست تایپ کرده بودی! !

نه الان که فک میکنم همون دیروزهایش درسته! :دی

حامد عبدالهی
4  روز قبل :
تولدتون مبارک
^-^

5روز قبل!:مرسییی! :))

فرید صیدانلو
تولدت با تاخیر مبارک فرفری :))
بابته تاخیر عذرمیخوام 
شاد باشی 
با کلی موفقیت

تاخیر نداشتی که،یه ماه پیش گفته بودی!:)
ممنونم،توئم همینطور:)

رستاک :)
تولدت مبارک بانوی آذر...
هم ماهی عزیز:)))

مچکرم هم ماهی جان!:)

negin
بازم تولدت مبارک اجی خوشگله مرسی ک هستی همیشه از بودنت تو تمامی شرایط احساسه خوبی دارم😍😍
دوست دارم❤

مرثی عزیزدل جانم!
منم با بودن تو!:)

mehrban hajpiry
من دیر تبریک گفتم ولی تولدت مبارک::)))))

ممنون عزیزم!:)))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کمی‌ از «منـ»ی که دوست داشتم باشم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان