شعور و اینا!!

تو کلاس شعور،یه دوره عملی هست که بگذرونیش دیگه مدرکتو گرفتی!

بدین صورت که یکی از دوستاتو مینشونن جلوت که از بدبختیاش باهات درد و دل کنه،

توئم حق هیچگونه تلاشی برای به اثبات رسوندن اینکه ازش بدبخت تری نداری!!

 

پ.ن : خود کرگدن اگه زبون آدمارو بلد بود و میفهمید معنی پوست کلفتی که بهش میگین چیه ناراحت میشد!

حالا ما که دیگه زبونتونو بلدیم و میفهمیم چه چیزایی -محض اینکه اذعان دارین ما آدمای با جنبه ای هستیم -بهمون میگین جای خود داریم!

مائم ناراحت شدنو بلدیم!منتها بلد نیستیم به روی خودمون بیاریم!اینو نذارین به حساب با جنبه بودنمون!!

پ.ن 2:داشتم به این فکر میکردم بقیه آدمای دنیا که داداش من داداششون نیست،چجوری معنی عمیق دوس داشتن و دوست داشته شدنو میفهمن؟!

 

آیکن علامت سوال,آیکن علامت تعجب,شکلک علامت تعجب,شکلک علامت سوال,آیکن علامت ها,آیکن علائم نوشتاری,آیکن های متحرک,آیکن های متنی,شکلک برای وبلاگ,شکلک برای پست ها,شکلک های فانتزی,شکلک دخترانه,شکلک صورتی,آیکن صورتی,آیکن های صورتی,دانلود آیکن warning!! :آهنگ زیرو پلی کنین رو پا بند نخواهید بود!!خود من عمودی دارم پست میذارم!!^_^

این حجم از شادی و شعف تو یه آهنگ بی سابقه س!!عمیقن دوس دارم خوشتون بیاد تا همون شادی زیرپوستی که من الان دارم حسش میکنمو حس کنین!!:)

MasiRika
بهار بهاری
خدا خیرت بده مسی!آهنگه:دی
الان منو تصور کن:)))

الان همه چی تو ذهنم شکل گرفته قشنگ!!:)))

محمود بنائی
اینوقت ها من بحث را عوض میکنم یا نتونم محل را ترک میکنم :/
خدا حفظشون کنه داداش خوب خیلی خوبه(خوش به حال کسایی که دارن، مثل خواهرم :) ) 
درس خوبه،  ولی عید را هم از دست ندید. 
آهنگ خاطره انگیزی بود. 

هرکاریم کنیم باز اون ناراحتیه رفع نمیشه!!از اول نباید زده بشه یه حرفایی!:)
خوشبحال خواهرتون پس!^_^
نمیشه یکیشو باید انتخاب کرد!یا عید یا درس!:)
خیلییییی!!*_*

داداشی^_^
مثل همیشه عالی و دوس داشتنی...چند خوبه ک اینجا مینویسی تا هی بیام و بخونم تا بتونم به پهنای صورت لبخند بزنم.☺
درمورد پ.ن۲:دوس داری همش هی اشک منو دربیاری؟!باز امکان داره کسایی بفهمن،ولی شک ندارم هیشکی نمیتونه لذت داشتن خواهری مثل تورو تجربه کنه...😊
دوران کنکور و مثل اون تو زندگی آدم زیاد اتفاق میفته،مهم اینه ک همیشه بهترین خودتو نمایش بدی:)
ایشالا زودی میبینمت نفس جانم😘💗

بیشترش بخاطر توئه که هنوز اینجا مینویسم!میخواستم حذف کنم و نذاشتی!:)

ای جونم داداشی احساساتی!*_*
نفس منی دیگه!*_*

چقد نشون دادن این بهترین سخته!!

دو روز دیگه!شکلک های ساده,شکلک های بامزه,شکلک های پراستفاده,شکلک های مورد علاقه

🍁 غزاله زند
بِدرس که همانا خدا ما را فرستاده که بدرسیم! :)) 

متاسفانه یه عده اعتقاد داشتن فرستاده شدیم تا بلذتیم از زندگی!منم یه مقدار دو هوائه شدم!!:))

Mr. Maleki
همیشه همینجوری بوده تو تا میای ب طرف بگی یه دونه بد بختم انگاربرا طرف کسر شأن داره که تو یه دونه بد بختی و اون نیس پس تا نخواد ثابت کنه که اون صد تا بد بخته ول کن نیست.
من کلا به همه کنکوری های عزیز میگم اصل اصل کنکور از عید شرو میشه لطفا شما هم از دستش ندین
آهنگ 👌

واقعن انگار نه انگار یارو داره درد و دل میکنه باهاش!!:/
امیدوارم از پسش بر بیام!!:) مرسی!:)

sina S.M
تو دست ازین اهنگا بر نمیداری ؟؟ :/ اصلا پلی نشده بود فهمیدم هارمونیش ازیناس که تو عروسی های ۹ سال پیش پخش میشد

اینکه بلد نیستی (م) به روی خودمون بیاریم در  واقع یه جورایی همین تعبیر میشه که ما ناراحت شدنو بلد نیستیم .. چون اینقدر قورت دادیم که فقط وقتی به سر حد انفجار برسه میریزیم بیرون !

نه!!^_^

اصن شادی نشات گرفته ازین آهنگ قدیمیا یه مدل خاصیه!!سخیف نیس!^_^
اونموقعس که دیگه هیچی مث قبل نمیشه!:)

پنیر سوئیسی
آقا این کلاسای شعورآموزی کجا برگزار میشه ما هم توش شرکت کنیم؟ البته فکر نمیکنم از پس اون دوره ی عملیش بربیام:D

پ.ن.2 من اعتراض دارم! فتوشاپه به خدا! ینی خداییش شما سر اینکه یکی داره دانلود میکنه و سرعت اینترنت رو پایین آورده دعوا نمیکنین؟ یا مثلا سر اون یه دونه بستنی که توی فریزر مونده؟ یا سر ته دیگ ماکارونی؟
پ.ن.3. شادی نهفته در این آهنگ زیر پوست نمیمونه که بگیم زیرپوستیه لامصب!#نوستالژی

متاسفانه از شرایط و محل برگزاریش اطلاعی ندارم وگرنه یه سریارو با هزینه شخصی میفرستادم!:))))


نه خب هست همه ی اینا!اصن همون آشتیای بعد دعواس که علاقه رو بیشتر میکنه!^_^

والا!:))))کل سلولای پوستو به ارتعاش درمیاره!!:)))

بهراد ایکس
مشکل بیشعوری اینه که شبیه بی مزگیه ...
آدم بی مزه خوش نمیدونه که بی مزست ... واسه همین هی تیکه میپرونه و گند میزنه به روحیات آدم ... بیشعوری هم همچین دردیه ...!
بیشعور اگه میدونست بیشعوره که بیشعور نبود.

بیشعور اگه میدونست بیشعوره که بیشعور نبود

خیلییییی خوب بود این!:))))))))))

کاش وقتی وقتی بیشعور میشدیم تو آینه معلوم بود!-_-

negin
من مدرکشو دارم به شماهم پیشنهاد میکنم بگیرید😂
این آهنگ منو میندازه وسط خاطرات قشنگ اون موقع ها😌

به تو کدوم بیشعوری مدرک داد دیگه؟! =))))

خودت بهم دادیش!*_*

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کمی‌ از «منـ»ی که دوست داشتم باشم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان